horoszkóp

Pereskedés lesz Havas Henrik leállt honlapjából

2010.03.08. 08:02

A havashenrik.hu-t a Tabu Tv-t is bitrokló Híradó Média Kft. üzemeltette, havi százötvenezer forintért, a cég egyévnyi bérleti díjat tervez peres úton behajtani Havason, aki azután, hogy nem fizetett a cégnek, egy másik szolgáltatóhoz vitte honlapját - írja a Bors. A Tabu Tv főszerkesztője, Koczka Máté a Borsnak elmondta, nemcsak a honlapüzemeltetési költségekkel tartozik Havas, de két forgatás költségeit sem rendezte, annak ellenére, hogy az ő kérésére készültek az anyagok. Az egyik a szegedi Csillag börtönben készült, a másik meg Orbán Viktorral egy focimeccsen, de az anyagokat végül Havas nem engedte felhasználni. Havas, akit a lap megkeresett, de napok alatt sem tudta elérni, a Tabu Tv-n kívül Para-Kovács Imrének is tartozik, aki a honlap videóihoz írta a beharangozókat, viszont az utolsó havi fizetését, 150 ezer forintot, nem kapta meg.