Bár mostanában nem anyázzák egymást a promócióért, a Blikk azért megírta, hogy a Bumeráng végre megverte a Morning Show-t, azaz Boros- Bochkor legyűrte Sebestyén Balázsékat. Bochkor a napilaptól tudta meg, hogy a múlt hónapban reggelenként 342 ezren hallgatták a Class Fm-en Sebestyénéket, míg 358 ezren a Neon Bochkorék vicceskedéseit. A rádiós örvendezett a hírnek még akkor is, ha tudja, a rádiónál a féléves eredmények a mérvadók.

Persze, amint ez már lenni szokott, délutánra kiderült, hogy a Class Fm értetlenül áll a híresztelések előtt, mert szerintünk bizony ők nyerték a februári hallgatottsági versenyt. Sajtóközleményük szerint a Neo Fm részadatokkal, valamint budapesti és nem az országos adatokkal harsogták teli a médiát.

"A Class FM országos kereskedelmi rádió, így számunkra az országos, kereskedelmileg és a hallgatóinknak is fontos adatok számítanak. Amennyiben a Neo FM budapesti vagy körzeti rádiónak minősíti magát, nem tekinthetjük a továbbiakban konkurenciánknak, ám elvárjuk, hogy ezt kommunikációjukban is tegyék nyilvánvalóvá" - mondta Pakots Zsolt a Class FM vezérigazgatója. - "Természetesen a budapesti hallgatók nagyon fontosak számunkra is, de ugyanannyira fontos a vidéki közönségünk is. Országos kereskedelmi rádióként nem áll módunkban különbséget tenni budapesti vagy vidéki hallgatók között. A Class FM tehát a továbbiakban is ezzel a négy, a hallgatók és a hirdetők számára is legfontosabb adattal számol, nem fog más adatokat kommunikálni és ezt szeretnénk elvárni a többi tisztességes rádiótól is, hiszen ezek a számok tükrözik a valós rádiós piaci erőviszonyokat."