Az énekesnő lett a szőrmékkel foglalkozó BlackGlama divatcég, pontosabban a What Becomes a Legend Most? című kampány legújabb reklámarca. A vele készült hirdetések a nyomtatott sajtóban jelennek majd meg, valamint egy óriásplakátot is elhelyeznek a New York-i Times Square egyik épületén. Janet Jackson előtt többek közt Diana Ross, Audrey Hepburn és Elizabeth Taylor népszerűsítette a céget, aminek azért esett most éppen Michael Jackson húgára a választása, mert egy igazi legendának tartják a zenészek, az előadóművészek körében, és persze mindent megtestesít, amiről a BlackGlama szól. A PETA persze nem örül annak, hogy az énekesnő elvállalta a felkérést. „Hihetetlen, hogy a hírességek mire képesek ha éppen nem fut a szekér. Nem gondoltuk volna, hogy Janet is beáll ebbe a sorba” – nyilatkozta az állatvédő-szervezet szóvivője, Amanda Schinke, aki arra kéri az énekesnőt, hogy szálljon ki a reklámkampányból, a szőrméket pedig ajánlja fel jótékony célokra.
Blogok