Sebestyén Balázsék egy biztosítótársasággal karöltve a Morning Show keretein belül leutánozták egy német biztosító reklámkampányát egy berlini rádióval karöltve. A játék arról szólt, hogy fellógattak egy kocsit 30 méter magasra, a hallgatók meg szavazhattak, hogy a kocsi lezuhanjon vagy valaki megnyerje. A német verzióban a hallgatók a Porsche összetörése mellett döntöttek, de úgy tűnik Magyarországon mégiscsak jó emberek laknak, a többség azt akarta, hogy valaki nyerje meg a fellógatott második generációs Renault Scenicet. A rádiósok pénteken ki is sorsolták az autót, egészen pontosan egy pontosan ugyanolyan autót, mint amilyet fellógattak. Ezután felajánlották a ledobók táborát erősító egyik random hallgatónak, Andreának, aki megkapta a levegőben lógó másik autót, hogy dönthet, megtartja magának, vagy eredeti szándékának megfelelően megnézi, ahogy lezuhan. Andrea úgy döntött, hogy megnézi, hogyan törik a használtpiacon nagyjából 2-3 millió forintot érő jármű. "Életemben egyszer kerülhettem ilyen helyzetbe, imádom az őrültségeket, ezt nem hagyhattam ki, látni akartam! És nem is bántam meg, őrületes volt! Tudom, hogy az én környezetemben is rengetegen erre szavaztak és itt kint a helyszínen is mindenki ezért jött el, ezt akarta látni. Nem bántam meg, hogy így döntöttem, hiszen ilyen lehetőségem soha nem lesz többé" - mondta az esemény után Andrea a szervező Red Lemonnak. A romboló nőt Sebestyénék végig győzködtek, hogy inkább tartsa meg az autót. A roncsot megpróbálják majd eladni, és a befolyó összeget jótékony célokra fordítják majd.