Mostanában sokat foglalkozik a sajtó Rihannával. A Female First beszámolója szerint jó fej volt, és magával vitte öt rajongóját, hogy együtt vakációzzanak Barbadoson.

A 24 éves énekesnő elég sok pénzt áldoz arra, hogy rajongóival utazgasson a világban. Szállást bérelt nekik, és meghívta őket teára az otthonába.

Az ismeretlen, ámde közeli forrás szerint meg akarta mutatni, milyen nagyvonalú. Azzal szeretett volna köszönetet mondani, hogy készített nekik egy teát a szülővárosában.

Rihanna eközben Oprah Winfrey-nek adott mélyinterjút, és közben neki is megmutatta Barbadost. A műsorvezető állítólag kellemesen meglepődött azon, milyen frissítő Rihanna, és persze közben promózta a műsorát.

"Milyen kellemes meglepetés Rihanna! Az interjú augusztus 19-én kerül adásba. Nem akarok versenyezni az olimpiával. De megéri várni rá! "

Az MTI eközben arról tájékoztatott, hogy a Nivea szerint Rihanna túl szexi a vállalatnak, és nem passzol a márka arculatához.

A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon.
"A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" - húzta alá a német sajtónak nyilatkozva Stefan Heidenreich a cég új vezetője, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.

Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével.