A családot siettető Jennifer Aniston úgy tűnik, gondoskodni akar a jövőjéről, mivel a legújabb hírek szerint a szépségiparba fektet pénzt, pontosabban a hajápolásba. Aniston a még kicsinek számító, de nagyon ígéretesnek mondott Living Proof márkába teszi a pénzét, és természetesen ő lesz a márka arca is, részt vesz az új termékek kitalálásában, és segít kitalálni a dizájnt. Aniston elmondása szerint elsősorban azért ide fekteti a pénzét, mert megfogta a hajápolásra esküdő cég tudományos megközelítése: "Többen is megkerestek hasonlóval. Az ember a része akar lenni az izgalmas és hiteles dolgoknak. Jelenleg nincs izgalmasabb ezeknél a tudósoknál" - nyűgöződött le a színésznő, akinek nem teljes újdonság a hajpiac, hiszen a Jóbarátokban ikonikussá vált frizurája miatt korábban a L'Oreal samponjait is az ő arcával adták el.