Van-e önnek irtózatos mennyiségű pénze? Ha igen, és kedveli Gábor Zsazsát, vagy a szép autókat, okvetlenül vegye meg a színésznő 1961-es Rolls-Royce-szát, amely kívül aranyszínű, belül pedig részben bőrborítású. Eladója szerint tökéletes állapotban van, még pótkereket is kap a jövendőbeli boldog tulajdonos. Nézegessen róla további képeket az alábbira kattintva!

Kéne?

Számos alkatrésze nemcsak aranyszínű, hanem huszonnégy karátos arannyal bevont. A teteje eltávolítható, és számos egyéb izgalmas és drága fícsörrel bír – az ablakain például virágmintájú metszés van, a műszerfalba építve pedig kristályok csillognak. A belső faelemeket is felújították. Árat a hirdető sajnos nem ír, de úgysem tudná kifizetni szinte senki.

Update: az üggíel kapcsolatban kikértük a Totalcar szakvéleményét is.

Micsoda egy okádék átépítés, a legrosszabb amerikai butaújgazdag-ízlés szerint. Ez egy George Barris műhelyében épített amerikai karosszéria (Barris sosem volt híres a visszafogottságáról, bár csodás sci-fi járműveket épített filmekhez). A kivitelnek köze sincs ahhoz az eredeti, brit, sedanca (hátul nyitott) stílushoz, amit a világon Rolls-Royce Silver Cloud Sedancának ismernek el. Ez darabos, ormótlan, mint valami bizsukkal teleaggatott orosz katonai számítógép. A szörnyen elrontott formát tovább rontják az ízléstelen, fényszóró ál-rátétek, a hihetetlenül gusztustalan, modern küllős kerekek a még undorítóbb kupakokkal középen (ez a Silver Cloud sose készült ilyen kerékkel, hiszen ez egy idejét múlt formájú, ötvenes évek végi, hatvanas évek eleji autó, akkor meg épp nagyon ciki volt a küllő).

Amennyit Gábor Zsazsa kétes hírneve hozzátesz esetleg a kocsi árához, annyit biztosan levesz belőle a sok tanyasi kókány. Az ilyen autókra nehezen szokott vevő kerülni - csak akkor van esélye jó pénzre, ha szerepelt valamilyen emlékezetes filmben, de ilyenről nem tudok.

Meglepő, talán, de minden csodás impozánssága ellenére a Silver Cloud amúgy nem egy mellbevágóan drága Rolls, tehát nem kell százmilliókban gondolkodni itt, azaz olyan 40-140 ezer dollár körül lehet. Persze kellene a katalógus, meg némi aukciós tapasztalat is, de egy ezzel egyidős, molesztálatlan Ferrari például minimum két-háromszor drágább. Nem lesz belőle hírértékűen drága tétel. Tudod, POA, azaz árat telefonra mondanak.