McKenna Pope petíciót indított a Hasbro ellen, mikor észrevette, hogy a cég kizárólag kislányokkal reklámozza játéksütőjét – írja a Jezebel. A felháborodás onnan jött, hogy Pope négy éves öccse is nagyon szeretett volna magának egy ilyen sütőt, de mivel azzal csak lányok játszanak, és a reklámban is csak lányok szerepelnek, ezért cikinek érezte. Pope szerint viszont fiúknak is reklámozni kellene a játékot, mivel nem csak a lányok szeretnek főzni a játék reklámja a nemek közötti egyenlőtlenséget erősítené. Pope persze kiállt öccse jogaiért és petíciót indított a Hasbro szexista marketingje ellen, amit meglepő módon majdnem 45 ezren alá is írtak. Ez persze már a cég figyelmét is felkeltette, így a Pope famíliát kárpótlásképpen meginvitálták a Hasbro irodájába, ahol maga a petíció-kezdeményező McKenna Pope véleményét kérték ki az új, nemtől független sütő prototípusának színéről és kinézetéről, amit jövő nyáron terveznek piacra dobni.