Közeleg az amerikai sport nagy eseménye, az amerikai foci csodadöntője, a Super Bowl, amit a természetesen a tévé is közvetít. A Super Bowl ideje alatti reklámozásért a hirdetőknek iszonyat pénzt kell leperkálni, és még így is harc dúl a spothelyekért. Idén a PornHub nevű pornóvideo-megosztó oldal is beszállt a csatába, ráadásul egy olyan spottal, amibe a legvaskalaposabb erkölcscsősz se tudna belekötni. A története kurta: szép parkban, tóparton, egy padon idős házaspár üldögél. Egyszer csak a néni szeretetteljesen megsimogatja férje vállát, majd mosolyogva nézik tovább a befagyott tavat, amint megjelenik a jótékony PornHub csöcs- és nemiszervmentes logója.
A HyperVocal megfejtette a trükköt: ahogy arra számítani lehetett, a PornHub profilja miatt mégis visszautasította a CBS csatorna a reklám sugárzását, de a PornHub így is jól járt. Az összes hírportál (mi is) lehozza ugyanis a nagyszerű marketing sztoriját (a gyerekzár nélkül linkelhető videóval), így a videomegosztónak nem kell 4 millió dollárt (872 millió forintot) leperkálni a szűkös reklámhelyért, hanem online ingyen terjed a víruskampánya. És most jön a vicc: a Kate Upton főszereplésével készült, és – mi meglepetés! – mellekkel eladott Mercedes-reklám lemehet majd a meccs szünetében.
A PornHubról is jó tudni, hogy tavaly egy amerikaifocista nevét akarta megváltoztatni, hogy ezzel hirdesse magát.