Kiverte a biztosítékot Nagy-Britanniában a Renault új reklámja, mivel azt túl szexistának tartják – írja a Daily Mail. A Clio modell hirdetésében revütáncosnőknek öltözött fiatal lányok rázzák magukat az autósnak, a kamera pedig előszeretettel közelít rá a fenekükre és mellükre. A reklám ennél azért összetettebb, hiába ezt emelte ki a brit reklámhatóság: a vészvillogó gombja mellé a kocsiba pakoltak egy Va Va Voom gombot, amit a tesztvezetők (kandikamera-imitáló stílusban) megnyomnak, és tádámm: begurul egy teherautó egy nagy párizsi díszlettel, és tipikus francia jelenetek játszódnak le.
Egy szerelmespár smárol, egy fickó virágot árul, egy zenekar játszik mulatós zenét, egy kávézói jelenet elevenedik meg, egy fickó bagettet ad be a kocsiba. Na ezután tényleg jelentős részt tesz ki a lányok szexi tánca, más zenével és lassításokkal, dehát mindent az ügyfélért. A reklámhatósás szerint csak szextárgyként mutatják be a nőket, hiába érvelt a Renault azzal, hogy ez egy Moulin Rouge-paródia, ráadásul készült egy női változat is, amiben félmeztelen, izmos legények táncolnak a női tesztvezetőnek. Ezt mégis engedélyezték. A két reklámot amúgy 3,5, illetve 1 millióan nézték meg a Youtube-on, és egyetlen panasz érkezett mindössze miattuk.