Varga Viktor úgynevezett hajótörést szenvedett, és ezt megosztotta  a Facebookon. Kajakkal és szörffel volt apjával az Adriai-tengerben, a kajak és a szörf a történet közepére már hajóvá változott. A hosszas leírás lényege röviden az, hogy elmentek horvátba a családdal, aztán kicsit játszottak a vízben, majd jött a vihar. Annyira nagy túlélőkalandról szó sincs, legalábbis, ha azt nézzük, hogy aztán arra sodort egy magyar (!) szörföst is a vihar, ahol ők várakoztak. Az énekes így írta le a kalandot – és itt szólnánk, hogy kérünk abból, amit ő használ.

"Ma egy igazi túlélős storynk kerekedett: Édesapámmal kieveztünk a nyílt tengerre egy kajakkal és egy szörffel (kajakra). A célunk pedig a szemközti kilométerekre lévő sziget meghódítása, és hogy a családnak élelmet biztosítsunk (vadászat). Odaérni annyira nem is volt nehéz, azonban ami utána következett, akkor még el sem tudtuk képzelni...békésen kikötöttük a hajókat, majd elkezdtünk búvárkodni, fekete kagyló telepek utan kutatni, fél óra jeges úszás után meg is lett a tengeri gyümölcs, amit puszta kézzel, több sebből vérezve össze is gyűjtöttünk. Ám arra egyikünk sem számított, hogy visszajutni már nem fogunk tudni. Mire visszaszálltunk a hajókba, óriás tajtékzó hullámok tépték bárkáinkat, s esélytelenül eveztünk, miközben a borút hozo Bora nevű szél hátrafele tolt minket. Így ismét kikötöttünk, ám mielőtt ez megtörtent volna, a tenger egy szörfdeszkát sodort utunkba, amit szintén kimentettünk...ahogy teltek a hasztalan órák, egy viharvert idősebb ember úszott a vizen, és boldog volt amint meglátta a deszkáját. Ráadásul magyar volt, így nem voltunk egyedül. Gondoltuk baj nem lesz, valahogy tüzetrakunk, és ott alszunk. Ekkor jetski-sek tűntek fel, akik felajánlották, hogy egyesével hazavisznek minket, a csónakokat meg elhúzzak. Így is lett, megmenekültünk! A Robinson család második kalandját élte Croatiában!" – írja Varga Viktor a Facebook oldalán, és a végére odabiggyesztette a tanulságot: "Ne ess pánikba, az élet úgyis megoldja! Felejthetetlen Apafia kalandok!"