A színésznő már a Dolce&Gabbana rúzsát is népszerűsítette pár évvel ezelőtt, de ő lesz a főszereplője a SodaStream legújabb, a Super Bowl kedvéért készült reklámban is, és persze a kisfilmben nagy hangsúlyt kap az, hogyan szippantja ki az üvegből a finom italt. A reklám körül egyébként volt egy kisebb botrány, a Fox ugyanis az eredeti verziót nem akarta leadni a következő mondat miatt: "Bocs, Coke és Pepsi!". A SodaStreamnél persze nem értették, hogy mi a baj, hiszen állításuk szerint az Egyesült Államokban nevén szokták nevezni a konkurens márkákat. "Ilyen csak Kínában történhet. Amerikaiként nagyon csalódott vagyok" - nyilatkozta Daniel Birnbaum, a vezérigazgató. A Fox egyébként vélhetően azért kekeckedett, mert mindkét óriáscég támogatója a Super Bowlnak. De ez most nem is olyan fontos, nézzék meg inkább a szívószállal pajkoskodó Johanssont.
Blogok