Szilágyi Szilárd István története villámsebessen terjed a neten, idáig 14000 megosztásnál jár. A történet szerint a férfi családjával a buszon utazott, ám onnan elzavarta őket a sofőr, ráadásul babakocsijuk kerekére is ráhajtott a busz. Alant a történet.
"Kedves, korrekt BKV!"
Ma 13:00-kor történt a 95-ös busz Új köztemetői megállóban.
Felszálltunk a családommal a buszra. A kislányunk babakocsiban ült.
Amint felraktuk a babakocsit a középső ajtón a sofőr már kiállt a fülkéből és agresszívan, kiabálva nekünk támadt, hogy menjünk előre jegyet venni.
Én előre is mentem megmutatni a bérletemet és venni egy jegyet a páromnak. Miután közöltem, hogy "nagy pénz" van nálam, felháborodva közölte, hogy takarodjunk le a buszról. A párom a kiabálás hallatára megpróbálta letenni a babakocsit, ami egyedül nem egyszerű. A babakocsi kereke beszorult a busz és a patka közé, majd kiesett. Ezután a sofőr készségesen áthajtott az amúgy nem olcsó babakocsi kerekén. Ezzel eléggé megnehezítve a hazajutásunkat.
Ezúton is üdvözlöm a sofőrt és addig nem nyugszunk amíg a BKV-nál dolgozik. Elég nagy szégyen, hogy egy kisgyerekes családdal így bánnak.(A gyereknek is történhetett volna bármi baja.)
95-ös buszjárat r.sz.: LMG-002 A megosztás megköszönöm!!!" Az ügyben természetesen kerestük a BKK-t is, akik megkeresésünkre mindössze ennyit válaszoltak:
"Az ügy kivizsgálása folyamatban van, ennek lezárultával tudunk csak konkrét válaszokat adni. A járművezető meghallgatása a mai napon megtörténik.". Több általános kérdésünkre sem kaptunk választ, többek közt arra sem, hogy milyen esetben lehet egy utast kizárni az utazásból.
A BKK saját Facebook oldalára is kitett egy bejegyzést, melyben szemtanúk jelentkezését várják.
„A 95-ös buszon történtekkel kapcsolatban megjelent BKV Figyelő blogbejegyzés nyomán a BKK vezérigazgatójának felkérésére a BKV vizsgálatot indított. A járművezető meghallgatása és az eset körülményeinek tisztázása alapján lehet csak megítélni, hogy a leírtak mennyiben fedik a valóságot. Ha a leírtak igazak, az természetesen nem maradhat következmények nélkül. Fontos ugyanakkor hozzátennünk, hogy az utóbbi időben számos hasonló, blogbejegyzésekből indult és aztán a sajtóban széles körben megjelent panaszról derült ki végül, hogy valótlanul vádolta kollégáinkat. Kérjük, ha valaki a jelzett járművön utazott és esetleg szemtanúja volt az esetnek, jelentkezzen a bkk@bkk.hu e-mail címen. Köszönjük!" - írják.