Tonyót, a The Moog zenekar frontemberét is utolértük, a zenekar viszont még éppen csak utolérte önmagát, hiszen az egyik Ákos-feldolgozással még nem is végzett. Azzal együtt, hogy egy profinak öt nap egyenlő az időmilliomossággal, kérdés, hogy ez ebben az esetben is így van-e, hiszen a brit gitárpopot játszó fiúk most valami egészen másra készülnek, a koncert meg már a nyakunkon, alig pár nap július tizedike.
"Az 1984 az elég jól sikerült, mert azt tényleg átdolgoztuk, nem csak fel-, szóval teljesen új felfogásban lesz előadva. Indusztriálosan indul, és a harmadik verzétől felpörög, diszkósabb táncba fullad. A Hello kissé nyers állapotban van, ezen még próbálunk segíteni. Cure-os, cipőbámulós megfejtésnek készül, tekintve, hogy Ákos Depeche Mode-fanatizmusa jelenti a nyolcvanas évek egyik alternatív vonulatát, mi ezzel megfogjuk a másik felét" - mondta a zenekar énekese, Tonyó.
A zenekar nem próbálta meg nagyon a saját képére formálni a számokat, mert nem is nagyon lehetett volna, hiszen nem az ő számaik, ha értik Tonyó okfejtését. "Nem tudom, milyen az, amikor valami tipikus Moogos, de ez nem is lehetne az, hiszen maguk a számok sem azok, így nem is lehetne belőlük ilyet csinálni. Hagytuk, hogy adja magát a megoldás, és közben mégse legyen egyértelmű" - fejtette ki az énekes.
Tonyó egyébként bevallotta, hogy a zenekar tagjai nem nevezhetők Ákos fanoknak, de a Bonanza Banzai negyedik albumán megjelent, 1984 - amit Orwell regénye inspirált - újragondolása például mindenképpen olyan lesz, amire Ákos rajongótábora és a Moog-mag is váratlanul közös, ugráló halmazt képezhet. Ez a mostani lehet az első komolyabb érintkezési pont az Egyesült Állomkat turnéval megjárt fiatal zenekar és az MTV Ikonjának választott nagyöreg között, mert eddigi egyetlen találkozásuk nem mostanában volt. "A dobosunk, Dorozsmai Gergő ugyanott síelt 12 évesen, ahol ő. Megverte sakkban, amiért Ákos eléggé ideges volt" - mondta Tonyó.