Megyek az utcán, elhaladok egy kirakat előtt, és egyszer csak a szemem sarkából úgy látom, hogy a boltban egy meztelen férfi képe van kiállítva, a jobb felső sarokban azzal a felirattal, hogy... Megállok, hiszen ezt nyilván rosszul láttam. Visszamegyek, és tényleg, egy r betűt d-nek néztem. A reklám, mint kiderült, a Perofil nevű fehérneműcég hirdetése volt. Na de ki ad manapság ilyen könnyen félreolvasható nevet a cégének?

Nyilván senki: mint az a cég honlapjáról kiderül, a Perofilt még 1910-ben alapították, és a márkanév első fele a tulajdonos család vezetéknevére utal, a fil pedig a "filo"-ból jön, ami cérnát vagy fonalat jelent olaszul. Természetesen akkor még nem sejthették, hogy száz év múlva az emberek mire asszociálnak majd egy ilyen név hallatán. Persze könnyen lehet, hogy ez az egész csak nekem fura.