Amikor a D&G legfrissebb kampányfotóit megláttam, talán ciki, de egy olyan Ady-verssor jutott eszembe, amit régen mindig évzárókon idéztek. “Most gyertek, szabad mellű örömök”, üzente Ady egykori iskolájába, és mintha az olasz divatház fotósa is pont ezt a pillanatot szerette volna megörökíteni, amikor az ember nekivág ezeknek a bizonyos nyári örömöknek.
Persze valószínűtlen, hogy Mario Testino, a piknikes sorozatot készítő fotóslegenda ismerné Ady-t, azzal viszont szemlátomást pontosan tisztában van, hogy mire vágynak a ruhatervező megrendelői, illetve azok, akiket a reklám megszólít: legyen a kép szexi, felszabadult, fiatalos és minden színében kicsattanóan nyári. Ezek a fotók ugyanis szintén a 2011-es tavasz-nyári szezonra készültek. Most már csak magának a szezonnak kéne megkezdődnie, hogy minden tökéletes legyen.