Terry Richardson megint kiaknázta a szituáció beteges szexualitását

2012.01.26. 08:16
 
 

Roberto Cavalli olcsóbb márkájának most tavasz-nyári kampányát Terry Richardson fotózta, és a képek nemrég kerültek fel az internetre. Aki már unja a botrányfotós kétségtelenül egy kaptafára menő sorozatait, az nyilván azonnal bealudt a hírtől, engem viszont gyarló módon még mindig leköt Richardson munkáinak általában arcba vágó, vagy néha (pl. most) kicsit rafináltabb obszcenitása.

Richardson sosem próbál különösebb sztorit, üzenetet vagy jelenetet kreálni fotói köré, nem kell azt képzelnünk, hogy mondjuk most egy baráti társaság piknikezik spontán módon szombat délután a ligetben. Ehelyett Richardson fotóin a hangsúly mindig teljesen nyíltan azon van, hogy most modellek pózolnak hiányos öltözékben pénzért egy fotósnak, és a képek kivétel nélkül azt a kissé beteges szexuális feszültséget adják vissza, ami ebből a szituációból származik. Élvezze ezt végig századszorra is a képgaléria végiglapozásával egy Just Cavalli-kampány erejéig, vagy kattintson alább a száraz bugyi feliratú gombra!

 
592
614