David Beckham műanyagszerűre retusált reklámfotóit már mutattuk, most megérkezett az új, saját fehérneműkollekcióhoz a tévéreklám is. Az elején az ember azt hinné, hogy a klip egy tetoválószalont reklámoz, de nem, az amerikai tévénézőknek az alsónadrágtól kell elvileg hátast dobnia, amit a H&M árul majd. Amerikában évről évre a Superbowl a legnézettebb tévéműsor, és a meccs szünetében vetített reklámokra mindig különös figyelem irányul, ekkor kerül majd adásba a fenti 30 másodperc is.

Ebben a háromvideós posztban a második klip zenés, és nem azért került ide be, mert az előadónak kockahasa van, hanem elsősorban azért, mert eszméletlen jó a szám - amellett természetesen, hogy az énekes meztelenül látható a videóban. Egy belga-ausztrál fiatalemberről van szó, a Gotye nevet a Gaultier névhez hasonlóan kell kiejteni, és a Kimbra nevű hölgy vendégszereplésével készült Somebody I Used to Know tavaly már megasláger lett Ausztráliában, ami után Gotye most Amerikában és Európában is kezd egyre népszerűbbé válni. Nagyon ajánljuk, hogy hallgassa meg, de ha most mégse lenne kedve egy érzelmes-szakítós dalhoz, helyette alább lazíthat világ legszebb fiújának kikiáltott Francisco Lachowskival. Ő egy brazil modell, és a fiúkra specializálódott Coitus magazin látta el ezzel a szerénytelen jelzővel, miután legújabb számukhoz megválasztották címlapsztárnak.