Nagy dilemma, ha az ember alsónadrágot készül reklámozni, hogy a kampányfotók színesben készüljenek-e el. Színesben ugyanis annyira figyelemfelkeltő és vonzó képeket lehet csinálni, mint például ez a múltkori baseballos telitalálat, viszont a fekete-fehér sokkal elegánsabb és visszafogottabb, valószínűleg a kifinomult közönségnek jobban bejön. Nem lehet véletlen, hogy David Beckham sem színesben reklámozza saját nadrágjait.
Egy argentin cég, az Eyelit marketingesei viszont úgy látszik, nem tudtak dönteni a kérdésben, mert 2012-es kampányukhoz mindkét verzióban készítettek képeket Raul de Chapeaurouge fotóssal. A modell mindegyik esetben bizonyos Julian Mercado, a minimalista beállítások is nagyjából azonosak, de vannak fekete-fehér és színes fotók is. Ha már az Eyelit nem foglalt állást, döntsön ön: melyik verzió a jobb? A teljes fotóanyagot valamelyik a képre kattintva tekintheti meg, a poszt alján pedig a szokásos szavazócsík segítségével adhatja a világ tudtára, hogy mi lett az összebenyomása.