Magyarországon kevésbé ismert Björn Borg teniszező fehérneműmárkája (pedig szexfelméréseket is csinálnak!), de Skandináviában népszerűsége egyértelműen veri a Calvin Kleint is a műfajban. Nem csoda, hogy a svéd cég új reklámkampánya kicsit hazabeszél: egy tipikus skandináv fiatalemberrel reklámozzák a jellegzetesen színes, rengeteg különböző mintával árult alsókat. A fotók egy kicsit az ötvenes éveket idézik, de ami igazán meglepő a dologban, az az, hogy ez a tipikus skandináv srác igazából angol.

Ezt a tiszteletbeli svédet Harry Goodwinsnek hívják, 16 éves kora óta modellkedik, és szerepelt már többek között a Pradánál és a DSquarednél. Ha valamelyik képre kattint, szép nagyban is megnézheti a Björn Borg-kampányt, ha ide, akkor további fotókat talál Goodwinsről a Tumblren, ha pedig a poszt alján a szavazócsíkra, akkor megmondhatja a véleményét a fiatalemberről. Harry Goodwins 21 éves.