Amikor egy japán fehérneműgyártó kitalálta, hogy piacra dobja a férfi melltartót, elsősorban a transzvesztitákat tekintette célközönségnek. Úgy látszik, tévedett. A Wishroom nevű japán cég három hete kezdte árulni pasiknak való melltartóit egy webáruházban, azóta ez lett a legkeresettebb termékük. Már vagy háromszázat adtak el belőle, darabját 2,800 jenért (6220 forintért). A cég vezetője Akiko Okunomiya a Telegraphnak elmondta, hogy őt is megdöbbentette hány férfit hoz lázba a termék, mennyien keresik a bennük rejtőző nőt. "Úgy tűnik egyre több és több férfi érdeklődik a melltartók után. Amióta kijöttünk a termékkel rengeteg olyan visszajelzést kapunk, hogy: hű, már nagyon régóta vártam erre!" - mondta. A melltartót különböző méretekben és egyelőre három színben (feketében, fehérben és rózsaszínben) lehet kapni. A férfiak szerint egyébként a melltartó gyengéd viselet, amit megnyugtató hordani. A cég egyik vásárlója, Masayuki Tsuchiya szerint a melltartó viselése hozzásegíti a férfiakat, hogy megértsék milyen nőnek lenni. A férfi egyébként még nem ért el ebben jelentős sikereket, ő ugyanis szereti, hogy a melltartó szorosan a testéhez tapad. Ráadásul milyen csinos!
Blogok