A múlt héten Amál összegyűjtött egy rakás botrányt kavaró reklámot, amikben a melegek játszották a főszerepet, kommentelőink pedig annyi érdekes infót adtak a témához, hogy muszáj összefoglalnunk a lényeget, és lazításképpen leadni még egy pár klassz reklámot.

Először is Amál szerint reklámjai elsősorban a szexuális kisebbséget (gay, lesbian, bisexual and transgender, azaz GLBT ) célozták meg, azaz melegekkel hirdettek melegeknek. Olvasónk, Attilajukkaja szerint viszont ezek a reklámok a heteróknak is szólnak, hiszen "sokkal figyelemfelkeltőbbek, mint az uncsi humor-cuki kisbaba-állatka sablon. Főleg az figyel fel az ilyesmire, aki utalja a melegeket." Coolgay álláspontja hasonló, szerinte ugyanis "kreatívak és frappánsak a reklámok még akkor is, ha meglévő szterotípíákat erősítenek meg a melegekről."

Sokkal szélsőségesebben foglalt állást a témáról szuts, aki szeretné "ha a gyerekeim nem ezt látnák naponta a TV-ben. Gondolom te sem szívesen nézed, hallgatod, ha más számodra gusztustalan dolgot tesz. " Majd kommentelőink a homoszexualitás eredetét kezdték kutatni, amiben nem is nagyon bolygatnánk őket.

Érdekes volt viszont, hogy bár Amál szerint a melegek speciális fogyasztói célcsoportot képeznek, hiszen a gyermekes családokhoz képest több önmagukra fordítható idejük és pénzük van, kommentelőink vitába szálltak vele. Volt, aki azt mondta, hiába több a pénzük, annyira kevesen vannak, hogy nem éri meg külön célcsoportként kezelni őket, és olyan hozzászóló is akadt, aki szerint a melegek egyszerűen nem keresnek több pénzt, és kész.

Amíg megérik a saját véleményed, addig peter storm és K8 jóvoltából itt van néhány újabb reklám, a végén egy kakukktojással. Na, annak vajon milyen üzenete van?