Tűz a nap és kelletlen fülledtség árad a sárga homokból. Minden apró jel, arra a permanens nyugalomra mutat, ami az ördögszekér komor gurulását is kellőképpen rendszabályozza. A benzinkút magányos kutasa pedig meztelen női alakokról ábrándozik és közben izgatottan egy olajos rongyot szorongat, mellyel, nagy valószínűséggel egy korábbi autót törölgetett. Unalom van. De a következő pillanatban már egy vérvörös Camaro kanyarodik be a poros út felől, melynek szokatlanul csinos sofőrje egy szőke csöcsös démon, aki a szinte combnyakig érő rövid farmernadrágjával egészen megigézi a vágyakozó töltőállomás kezelőt. Valami azt súgja, hogy ez a nő nem tankolni akar, de bármit is szeretne, biztosan tele kéri majd...
A január 12-én megjelenő Sunshine Highway második része is –akárcsak az első- egy kiváló film a mitikus amerikai utakról és hozzájuk képzelt szexuális víziókról. A film jelenetei csupán álomszerű képzelgések sorozata, melyek betekintést adnak egy olyan elképzelt vidéki Amerikába, melyet nagy valószínűséggel mindenki szívesen megtapasztalna a saját bőrén. Lehet az ember itt akár egy utcazenész, aki egy prostituálttal kefél a kocsma előtt vagy egy farmer, aki a tehenészlányt húzza fel ráérő idejében, esetleg egy leszbikus pár valamelyik hölgytagja, egy romantikus piknikezés közben. Ezekben a karakterekben ugyanaz a közös vonás körvonalazódik, mégpedig az, hogy nem törődnek semmivel, csak átadják magukat a szükségleteknek és kielégítik a vágyaikat. Egyébként a filmnek ezen a motívumon kívül nincsen semmiféle története vagy sztorija. Már az első résznek sem volt, így a másodiknak sem kellett különösebb feneket keríteni. Szóval, különálló jelenetek alkotják, szám szerint öt darab. Egy kivételével mindegyik az egy fiú - egy lány felállással dolgozik, az eltérő rész pedig egy leszbikus szcéna.
Több szempontból is nagyon jó film a Sunshine Highway 2. Az egyik például, hogy nagyon látványos. Az ember csak kapkodja a fejét, annyira szépen vannak fényképezve a helyszínek. Ha ez még nem lenne elég, néha be is lassul a kép, hogy művészi hatást kölcsönözzön hozzá. Aztán a másik pozitív tényező a zene. Általában nem szeretem, ha zene szól egy pornófilmben a jelenetek alatt, de itt kivételt kellett tennem, mert tökéletesen passzol a country-muzsika az egész film hangulatához. Annyira megy hozzá, hogy észre sem lehet venni, hogy szól. Teljesen magával ragad. (Egyébként az előzetesben szóló dalról a Ponyvaregény ugrott be.)
A szereplők nagyon átélten adták magukat egytől egyig. Ilyen nevek gazdagítják a film látványát, hogy: Sarah Vandella, Krissy Lynn, Alanah Rae, Angelina Ash, Ahryan Astyn és az AVN-díjas Tori Black. Mindenki kiváló teljesítményt nyújtott még önmagukhoz képest is. Persze ennek ellenére ki kell választanom egyet, hogy a film csúcspontjának tituláljam, mivel ez egy filmajánló bejegyzés. Én pedig a legutolsó jelenetet emelném ki, amelyben a feltörekvőben lévő Krissy Lynn játszik. A helyszín egy istálló, ahol először csak egy könnyed maszturbálást csinál a szénabálák tetején, majd ezek után az érkező farmert kényezteti szájjal, amely csillagos ötös minősítésű - legalábbis ami a látványt illeti - és végül hatalmasat kefélnek, természetesen ezt mind hangulatos fényben, ami az istálló rosszul összeillesztett deszkái között szűrődik be. Tényleg kellemes élmény a szemnek ez a jelenet.
Összességében nagyon tudom ajánlani a filmet. Természetesen azoknak nem, akik a Brazzers és a Realty Kings jeleneteit preferálják jobban, mert nekik ez semmit nem fog jelenteni. Ez inkább azoknak való, akik szeretik a laza és könnyed vizuálpornót, amelyben nincsenek sminkeket megsemmisítő mélytorkozások, valamint nem köpködnek bele férfiak a nők végbelébe.