Réka születésnapját ünnepeltük a minap (erről már írtam korábban), amikor óhatatlanul eszembe jutott a Media Markt szlogenje, miszerint „Hülye, aki nem ünnepel!” Ezen a mondaton úgy tudom, sokan felháborodtak, pedig szerintem amellett, hogy vicces, nagyon komoly életigazságot tartalmaz. Igenis hülye, aki nem képes ünnepelni, aki csak hajt mint a gép és nem tud örülni a kis dolgoknak. Hülye, aki néha nem áll meg egy pillanatra és nem élvezi a munkája gyümölcsét, vagy nem adja meg a módját a személyes ünnepeknek, évfordulóknak.

Rengeteg ilyen ember van, egy idő után azt veszik észre, hogy elszaladt mellettük az élet, és még nincs is mire emlékezni. Az ünneplés nem pénz kérdése, ünnepi hangulatot bárki tud teremteni, csak akarni kell. Szóval a reklám betalált, elindultunk borhűtőt venni. Én úgy vagyok vele, hogy ha vásárolnom kell, akkor oda megyek, ahol a legnagyobb a választék. Ezért felhívtam műszaki területen járatos barátomat, aki a vicces szlogenű áruházlánc Pólus Center-beli egységét javasolta, mivel annál nincs is nagyobb az országban.

 És tényleg, egészen döbbenetes, már-már zavarbaejtő a felhozatal. Mindig tiszteltem azokat, akik képesek elirányítani egy ekkora áruházat, átlátni a hatalmas árukészletet. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen áruházat kockafejű nagydarab managerek vezetnek, ezért volt meglepő, amikor hűtőnézegetés közben előkerült az igazgató: 30 körüli, kisportolt, jóképű pasas. Azt mondta, szívesen segít választani, mivel 10 évvel ezelőtt eladóként kezdett az első áruházban. Az ilyen embereket kedvelem, akik megdolgoztak a sikerükért és saját maguk is értenek ahhoz, amit az alkalmazottaik csinálnak.

 A lényeg az, hogy már nem is haragszom rájuk (mármint a cégre) amiért pár éve kiparodizáltattak a Baginacsa párossal. Norbinak öltözve botmixerrel meg kenyérpirítóval hadonásztak a reklámban és azt kiabálták a vásárlóknak, hogy „Nem félünk és nem sírunk, elégetjük a zsírunk!” J