Egy hagyományos társkereső oldalon ugye szinglik gyülekeznek, hogy randikat beszéljenek meg egymással. Ennek aztán ezerféle változata lett idő közben, "csak szex", "csak rockereknek", "csak melegeknek", stb. A legújabb ilyen "csak..."-site, ami az itt oldalt látható reklámjával is hatalmas felháborodást keltett Amerika-szerte, házas emberekre és asszonyokra specializálódott. Olyanokra, akik szeretnének egy kalandot hitvesük háta mögött. Azaz ezen az oldalon a júzerek azt szervezhetik le, hogyan (és főleg kivel) fogják megcsalni partnerüket. Aki máris kedvet kapott, kattinthat azonnal, az oldal neve Ashley Madison.
Az oldal FAQ-ja szerint azért elvétve egy-egy egyedülálló is regisztrál náluk, de ők sok jóra ne számítsanak, mert aki élettársa megcsalását határozta el, az általában egy szintén nem szinglivel szereti ezt megejteni. Ennek oka szerintük, hogy a két fél jobban megérti egymást és könnyebben tekintettel tudnak lenni egymás helyzetére, ha mindketten titokban szeretnék tartani a kapcsolatot.
Az oldal reklámszlogenje magyarra fordítva nagyjából így hangozhatna: "Egyszer élünk. Kalandozzon!" Nem csoda, hogy az ilyesmire különben is érzékeny amerikaiak kiakadtak, hiszen ezek a hirdetések direktben arra buzdítanak mindenkit, hogy csalják meg férjüket vagy feleségüket. Más kérdés, hogy ki az, aki önmagában egy ilyen plakát hatására képes félrelépni. És biztos lesz olyan is, aki szerint ilyesmit reklámozni még mindig kevésbé rossz, mint mondjuk dohányterméket vagy nercbundát...