Eva Mendes parfümreklámja túlságosan szexi

Néhány héttel ezelőtt Eva Mendes félpucéran pózolt az olasz Vogue-ban, most pedig legújabb reklámkampánya miatt hangos tőle az internet. Egy tévéreklámban az új Calvin Klein illatot, a Secret Obsessiont hirdeti, vagyis csak hirdetné, mert a mostani állás szerint sosem látható majd a tévében. A cenzorok szerint a reklám túl szexi ahhoz, hogy le lehessen adni.

„Nekem a Calvin Klein szexi, a szabadságot és az önkifejezést jelenti. Fontosak nekem ezek a dolgok, mert tinédzserként igazán esetlennek éreztem magam, ezért igazán elégedett voltam, amikor felkértek a kampányra. Az utóbbi Secret Obsession kampányban Kate Moss volt, aki nem egy konvencionális szépség, mégis azt gondoltam, hogy gyönyörű. Pedig nem szőke és a fogai nem tökéletesek” - nyilatkozta Eva Mendes, aki a Bellasugar szerint ötmillió dollárt kapott a kampányért.

A CK parfümdivíziójának, a Cotynak a szóvivője azt mondta, hogy direkt provokatív reklámot akartak, ezért harcolni fognak a tiltás ellen. A reklám körül mindenesetre már most áll a bál, ami persze már önmagában is kiváló reklám. Ha a Coty mégis veszít, akkor egy kevésbé szexis változatot adnak le a tévék, és csak reménykedhetünk, hogy egy figyelmes marketingaszissztens feltölti az eredeti változatot a Youtube-ra.
Oszd meg másokkal is!
Mustra