Százéves a melltartó, csontvázakkal ünnepelnek

Idén lett száz éves az egyik legvitatottabb ruhadarab, a melltartó. Ennek örömére a Today Show egy összeállítást készített a legemblematikusabb darabokból. A felsorolásból természetesen nem maradhatott ki a Madonna által viselt Jean-Paul Gaultier által tervezett kúp formájú és Lady Gaga pirotechnikára támaszkodó darabja sem. Azonban a teltebb nők számára készített nagyobb méretű fehérneműk ide sem kerültek be.

Ez persze nem is olyan nagy dolog, hiszen nagyobb méretben mindig is gyártottak melltartókat, de egy másik botrány kapcsán a Lane Bryant cégnél berágtak, és ellenreklámot készítettek, amiért több amerikai televíziós csatorna úgy döntött, nem kerülhet adásba egy korábbi, túlsúlyos modellel forgatott fehérnemű reklámjuk.

Az ABC és Fox ugyanis nem volt hajlandó leadni a Lane Bryant fehérneműcég reklámját, csak többszöri módosítás után, és így is csak este 10 előtt nem sokkal. A nagyobb méretű vásárlókra specializálódott cég szerint a csatornák problémája tulajdonképpen az volt, hogy nem egy vékony nő mellei kerültek volna adásba. Ezt pedig szerintük a legjobban az igazolta, hogy a sokkal túlfűtöttebbre sikerült, The Nakeds elnevezésű Victoria's Secret reklámmal nem volt gondjuk.

A cég a Victoria's Secret nevében készített egy videót, és a természetes, normális nőknek szóló reklámot készítettek. Egész pontosan egy csontvázra húztak fel egy fekete melltartót és egy bugyit, és miközben erotikus vonaglásokat imitálnak a csontkollekcióval, a narrátor nem aprózza el, és beszól az álszent csatornáknak. „Egy melltartó, amit külön úgy terveztek, hogy leadhassák a Foxon és az ABC-n. Melyik az ön Delicat Embrace fehérneműje? Kizárólag a Victoria's Secretnél. Nem pufókoknak” – hangzik el a zárómondat.

Oszd meg másokkal is!
Mustra