Bar Rafaeli pucér testén kezeli a válságot Stephen King

bry
2009.06.02. 12:11 Módosítva: 2009.06.02. 13:24
Az Esquire magazin az egy szál bugyiban pózoló Bar Rafaeli testére festette fel Stephen King új művének első sorait. Az író - ironikus módon - az Erkölcsösség címet adta történetének, melyben arra keresi a választ, meg lehet-e oldani a pénzügy gondjainkat, hogy közben morálisan is helyesen cselekszünk.

Az Esquire magazin különös módját választotta a magas eladási szám elérésének, a válságkezelésnek és az olvasás népszerűsítésének. Az amerikai lap júliusi számának címlapjára az év legjobb bikinis testét, azaz Bar Rafaelit rakta, így biztosítva van a magas példányszám. Mivel jelenleg minden a válságról, az anyagi problémákról és az álláskeresésről szól, értelemszerű az is, hogy a férfiak számára készített újság is ezzel foglalkozik.

Bevezető Bar Rafaeli testén

original0002

A lap szerkesztői kitalálták, megjelentetik Stephen King legújabb történetét, mely a világválság erkölcsös átvészelésére próbál rávezetni. Mivel külföldön már nem trendi csupán a címlapra kirakni, mi lesz az újságban, ezért ki kellett találni valami különlegeset. Így alapnak Bar Rafaeli testét vették, ráfestették Stephen King művének első néhány sorát, és hogy a válság igazán benne legyen a történetben, a címlaplány egy szál bugyiban állt a kamerák elé.

Meztelen erkölcs

Stephen King új műve a Morality, vagyis az Erkölcs címet kapta, az író honlapjára feltett rövid ismertető szerint a történet egy házaspárról szól, akik megkapják életük nagy lehetőségét. A férj egy feltörekvő író, aki tanárként dolgozik egészen addig, amíg egy kiadótól meg nem kapja álmai szerződését. Az asszony ápolónőként dolgozik egy nyugdíjas lelkésznél, persze ő is kap egy visszautasíthatatlan ajánlatot, amit ha elfogad, megvehetik a régóta kiszemelt házat, mely – az írótól megszokott módon – Vermontban van. Stephen King természetesen nem sikertörténetként vezeti fel az eseményeket, azt a kérdést boncolgatja, mindez megéri-e a morális következményeket, vagyis jól járunk-e, ha eladjuk a lelkünk, és a pénz mindennél fontosabb lesz.

Rafaelivel bármit el lehet adni

A történet első sorait bemutató izraeli származású modell a Sport Illustrated magazin címlapja óta garantált sikernek számít, vele tulajdonképpen mindent el lehet adni. Ez olyannyira igaz, hogy a bikinis címlapnak köszönhetően az újság egyik ügyes munkatársa még a Southwest Airlinesnak is eladott egy hirdetést, és így Rafaeli bikinibe bújtatott idomait csodálhatjuk meg a légitársaság egyik Boeing 737-700-as gépének törzsén.

A rosszindulatú irigyek szerint ezek a sikerek nem csupán a modell szépségének, hanem a barátjának, Leonardo DiCaprionak is köszönhetőek, aki állítólag még mindig az előző barátnője, a világ legjobban kereső modellje, azaz Gisele Bundchen orra alá akar borsot törni jelenlegi csaja címlapon szerepeltetésével. Ezek után talán beláthatjuk, nem biztos, hogy a félmeztelen Rafaeli a legideálisabb az erkölcsösség reklámozására.