A bármilyen luxustárgyat hirdető szexi celebnőkről a reklámfilmrendezőknek a jelek szerint ugyanaz jut az eszébe. Ez történt most Kate Moss és Demi Moore esetében is. A brit szupermodell az Yves Saint Laurent legújabb illatának reklámjában egy titokzatos szeretőről fantáziál egy taxiban, miközben Ashton Kutcher neje szintén egy ismeretlen szeretővel fetrengve próbálja ösztönözni a vevőket a Wanted parfüm megvásárlására.

Júliusban egy egész cikket szenteltünk azoknak a külföldi celebeknek, akik akár szexszel, akár anélkül népszerűsítenek egy-egy parfümöt. Azóta a melleit eltakaró Naomi Campbell és a hol blúzban, hol anélkül pózoló Keira Knightley után két újabb jelentkező is akadt Demi Moore és Kate Moss személyében. A gazdasági világválság ellenére továbbra is érvényesnek tűnik az a megállapítás, miszerint „sex sells”, vagyis némi szexszel minden eladható: mindkét illat reklámjában finom vagy épp nem is annyira közvetett utalást találhatunk a titkos viszonyok izgalmára.

Csak sejtet

Az Yves Saint Laurent legújabb illatához, a Parisienne-hez készült reklámban Kate Moss egy Párizs utcáin haladó taxiban éppen arról fantáziál, hogy egy ismeretlen férfi kényezteti őt az ágyban, miközben a Depeche Mode I Feel You című számát idéző zene szól. Mivel mégiscsak egy parfümreklámról van szó, nem a dokumentarista jellegű bemutatáson, hanem inkább a sejtetésen van a hangsúly, ugyanis a szürke szatén lepedőn vonagló modell nem meztelen, és partnerének is csak a keze látszik. Igaz, a közelmúltban már többször is előfordult, hogy a brit szupermodell legalább az egyik mellét felfedte egy-egy magazinfotózás kedvéért. A reklámfilm készítői egyébként fenntartják a talányt, és inkább a nézők és vásárlók fantáziájára bízzák, hogy az aktus valóban megtörtént-e, vagy csak Moss képzeletének a szüleménye – írja a Daily Mail.

A reklámfilmben fontos szerepet játszó rózsa természetesen a parfüm egyik összetevőjére, a damaszkuszi rózsára utal, ami mellett egyébként ibolya, pünkösdi rózsa, pacsuli és vetiverfű adja a Parisienne illatát. Kate Moss stílszerűen végig Yves Saint Laurent-ruhákban feszít. A Parisienne-t ugyan már lehet kapni a Harrod's áruházakban, de más üzletekben csak októbertől kezdik majd az értékesítést. Eközben Kate Moss egy újabb illatot szeretne piacra dobni a saját neve alatt. A Vintage-et nemsokára bemutatják a nagyközönségnek is – állítja a DailyMail.

Ugyanaz alacsonyabb erotikafaktorral még egyszer

A plasztikai sebészet állatorvosi lova, a 46 éves Demi Moore - aki mostanában szereti hangsúlyozni, hogy ő igazából sose vetette alá magát plasztikai műtétnek -, most úgy gondolta, ha már ilyen jól tartja magát, neki is belefér egy kis intimitással megfűszerezett parfümreklám.

Önnek melyik jön be jobban?

Az erotikafaktor itt azért lényegesen alacsonyabb, mint Moss Yves Saint Laurent-hirdetésében: Kutcherné felöltözve fetreng egy ágyon egy nála kábé tízessel fiatalabb, meztelen felsőtestű férfival.

Ashton Kutcher neje Helena Rubinstein Wanted parfümjét kívánja népszerűsíteni az izmos fiatalember társaságában, akiből lényegesen több látszik, mint Kate Moss titokzatos szeretőjéből, és talán az sem véletlen, hogy korban is Kutcherre hajaz.