A világ legszexisebb nőjeként is ismert fehérneműmodell meztelenül támogatja a világ egyik legismertebb divattervezőjének jótékonysági kampányát, a Protect The Skin You're In néven futó kezdeményezést. A pucér modellt ábrázoló pólókból befolyt összeget két egészségügyi intézmény kapja majd meg.

Az FHM magazin által a világ legszexisebb nőjének kikiáltott modellteljesen meztelenül pózol azon a kampányfotón, ami a Marc Jacobs nevével fémjelzett Protect The Skin You're In (magyarul: Vigyázz a bőrödre! Óvd a bőröd!) kezdeményezést népszerűsíti. A kampány célja, hogy felhívják a figyelmet a bőrrákra, annak veszélyeire, a megelőzésre. A 32 éves modell fotójával ellátott pólót természetesen meg lehet vásárolni, és a bevételből befolyt összeg két egészségügyi intézményt illet meg, a pénz egyik részát a Langone Medical Center kapja meg, a másikat pedig a  New York Egyetem egy másik, rákos megbetegedésekkel foglalkozó központja - írja a StyleBistro.

Fehérneműmodellként a vetkőzés természetesen nem áll messze Millertől. A GQ magazinban is láthattuk már egy szál bugyiban, igaz, sajnos hátat fordított a kamerának. Bár a legtöbb férfi örül, ha minél több csupasz bőrfelületet mutat Miller, van, aki másként gondolja. Egyszer például egy köldökvillantás miatt zavarták haza nagyapja cégétől.  „Épp el akartam tenni valamit a szekrénybe, és látta a köldököm, ezért behívatott az irodájába, és azt mondta: Egyáltalán nem megfelelően öltözködsz. Ez egy hivatalos környezet, és láttam a köldököd” – mesélte Marisa Miller, akit a történtek után kirúgtak.

Hasonló problémába futott bele a Guitar Hero egyik hirdetése kapcsán. Az ominózus spotot állítólag túl szexinek találták egyesek, ezért inkább Heidi Klumot szavazták meg az illetékesek, bár az ő hirdetésének is ugyanaz volt a koncepciója.