horoszkóp

A habzó fejű Linda Evangelistáé, a homlokcicis Marion Cotillardé a legjobb celebes kamureklám?

2011.10.21. 15:52

Bár a magánéletükről szinte egyetlen híresség sem beszél szívesen, azért néha ők sem veszik magukat túl komolyan, hébe-hóba hajlandóak önmagukból vagy a foglalkozásukból is gúnyt űzni. Ennek egyik remek módja a reklámparódiák készítése. Linda Evangelista hajlandó volt levetkőzni és habzó fejjel kamera elé állni, Jimmy Fallon Justin Bieberré válni, Marion Cotillard pedig melleket ragasztani a homlokára. De kié a legviccesebb kamuhirdetés?

1. Linda Evangelista és a Lavez-Les Bien

A W magazinban már számtalan celeb szerepelt. Voltak, akik igen hiányos öltözékben pózoltak a fotósoknak vagy csak szimplán hozták az annyira dögös sztár vagyok klisét. Egy, a művészettel foglalkozó különszám kedvéért azonban merőben más fotósorozat elkészítésével bízták meg Steven Meiselt: kamu termékhez kellett reklámfotókat készítenie mondjuk Linda Evangelistával. A kanadai modellegy kamusampont népszerűsít feltűnő sminkkel, nagy adag habbal a fején. Összesen kilenc hirdetésparódia készült el, amelyeket ügyesen szétszórtak a magazin oldalain. A képek mellé egyébként magyarázat is jár, amiben leírják, hogy az adott termékhez miért az adott hírességet választották. „Amellett, hogy Linda Evangelista egy rendkívüli modell, meggyőzően vissza tudja adni, hogy milyen remek érzés, ha a sampon bizsergeti a fejbőröd. Remek színésznő” – szól a kamumagyarázat.

hab450

2. Keith Urban, Ellen DeGeneres és a Phoenix

Nicole Kidman férje úgy gondolta, kellően nagy celebritás ahhoz, hogy piacra dobjon egy saját kölnit. Ez meg is történt, és úgy tűnik ő is érzi a helyzet iróniáját, ezért vállalta, hogy Ellen DeGeneresszel együtt készít egy reklámparódiát a termékhez. A kisfilmben egy rém nyálas környezetben a szőke parókát viselő, egyébként nyíltan leszbikus műsorvezető teljesen rámászik a kigombolt ingben pózoló Keith Urbanre. Aki egyébként úgy gondolja, hogy ennél többre, szebbre, jobbra, viccesebbre képes, saját televíziós reklámot is készíthet – ez olvasható legalábbis a Phoenix by Keith Urban hivatalis oldalán, mert igen, ez jár neki. Hajrá!

3. Justin Bieber, Jimmy Fallon és a Someday

A fiatal énekes kiváló alanya a különböző paródiáknak, ő pedig szívesen viccelődik gyorséttermi alkalmazottakkal, ha éppen az a menő. Jó, ha kell, önmagát is kigúnyolja, tudja, hogy van valami vicces abban, ha fiú létére lányok számára rukkol elő parfümmel, még akkor is, ha ezzel csak ezernyi rajongójának (és persze saját pénztárcájának) akar kedvezni. Justin Bieber Jimmy Fallonnal közösen alkotta meg a Someday parfüm reklámparódiáját: a fiatal énekes természetesen önmagát játssza, Fallon pedig a kicsit idősebb Biebert, aki figyelmezteti tinédzser énjét, hogy milyen szörnyűségek várnak majd rá. A nagy sikerre való tekintettel és az ünnepi készülődések nagy híveként Bieber készített egy halloweeni kamureklámot is a parfümjéhez.

4. Elvira egy közülünk

Cassandra Peterson, azaz horror alteregója, Elvira egy republikánus politikus, Christine O'Donnell kampányfilmjéből készített paródiát. Nyilván azért érezete magát megszólítva, mert a kisfilmnek az a címe, hogy Nem vagyok boszorkány. Christine O'Donnell arról próbálja meggyőzni a választóit, hogy igen, ő is csak egy közölünk, és ha egyszer Washingtonba megy, akkor ő nem lesz olyan, mint a többiek, hanem a kisembereket képviseli majd. „Én is egy vagyok közületek, igaz, nekem nagyobb a mellem” – magyarázkodik Elvira, aki vállalja, hogy majd jól elmondja a washingtoniaknak, hogy ez emberek pontosan milyen filmeket is szeretnének nézni késő esténként.

5. Eva Mendes és a S.EX Tape

A Funny or Die rendre ontja a celebek főszereplésével készült poénvideókat. Tavaly nyáron Eva Mendest is sikerült meggyőzni arról, hogy szerepeljen egy kamureklámban, amelyben a S.EX Tape nevű remek találmányt kell népszerűsítenie. A videó alapjául egy magyar nyelvre csak nyögvenyelősen átültethető poén szolgál, és Eva Mendes csupán egy ragasztószalagot szánt a nézőknek, kamera előtti dugásról szó sincs. „Nehezen állt össze a kép. Javában építgettem a színészi karrierem, amikor egyszer csak az interneten mindenki ezt a terméket követelte tőlem Sőt, már jóval a termék megjelenése előtt sokan kerestek rá az interneten arra a kifejezésre, hogy "Eva Mendes sextape". Nos, az angol nem az anyanyelvem, de nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy valaki kitalálja, mit takar a szalag szó” – mesél Mendes kezében egy nagy tekercs szigetelőszalaggal.. A készítők így akarták kifigurázni a hírességeket, akik a celeblét teljesen új szintjére léptek "véletlenül kiszivárgott" házipornóiknak köszönhetően.

6. Marion Cotillard és a homlokcicik

A francia színésznő ugyan hajlandó levetkőzni, ha egy szerepről van szó, főleg ha egy elkeseredett delfinoktatóként kell megmártóznia a Földközi-tengerben, de azt nem szereti, ha a férfiak beszélgetés közben nem a szemébe néznek, hanem a dekoltázsát bámulják. Kész szerencse, hogy feltalálták a homlokra ragasztható kebleket. Igen, természetesen nincs kereskedelmi forgalomban ilyen remek kis kiegészítő, így ez a reklámfilm is egy jó nagy kamu, amelyben Cotillard az előnyökről mesél.

7. Lindsay Lohan társat keres

A mostanában megint pengeélen táncoló színésznő szintén a Funny or Die kedvéért adta be a derekát, bár alapvetően nem híve a paródiáknak. Például amikor az E-Trade nevű cég egyik reklámjának egy tejfüggő, mások pasiját lenyúló, Lindsay nevű kislány volt a főszereplője, jogi útra akarta terelni az ügyet, majd peren kívül kötött megegyezést az érintettekkel. Samantha Ronson volt csajával a főszerepben az egyik mosolyszünet alatt jelent meg a kamu társkereső hirdetés, amelyben Lohan így írja le magát: „Hello, a nevem Lindsay Lohan, és szerelemre vágyom. Jelenleg egyedülálló vagyok...azt hiszem, és egy olyan embert keresek, akivel együtt élhetem le az életem, vagy legalábbis a próbaidőm hátralévő részét. Színésznő, énekesnő és előadóművész vagyok, és én tartom életben a bulvároldalak kilencven százalékát.” A színésznő szépen kitért élete minden kínos részletére, amelyek azóta olyannyira megszaporodtak, hogy hirdetés helyett inkább egy egész estés filmet tennének ki.

8. Paris Hilton és a Fehér Ház

Nos, a republikánus politikusoknak nincs szerencséje a hírességekkel, a komoly kampányfilmjeiket előszeretettel figurázzák ki a celebek. John McCain egykori elnökjelölttel Paris Hilton vette fel a harcot még 2008-ban. A férfi ugyanis demokrata ellenfelét, Barack Obamát Paris Hiltonhoz és Britney Spearshez hasonló, semmittevő celebként jellemezte. Paris Hilon saját kampányfilmjében így vágott vissza: „Helló, Amerika, Paris Hilton vagyok, én is egy celeb. A különbség, hogy én nem vagyok ősrégi és nem ígérgetek változásokat, mint az a pasas. Én egyszerűen csak szexi vagyok. De az a ráncos, ősz hajú pasi felhasznált engem a kampányában, ami talán azt jelenti, hogy én is indulok az elnökségért. Szóval ősz hajú haver, köszönöm a támogatást, és most azt akarom, hogy egész Amerika tudja: készen állok az irányításra!".