Többek között azért az X-Faktor műsorvezetőjét választották a Spar reklámjához, mert hiteles, ráadásul természetes és dinamikus személyiség is. Fluor Tomi a TakarékPontot, Rudolf Péter a MinDig TV-t, Wolf Kati pedig C-vitamint reklámoz, ön szerint melyikük a legcikibb?

1. Rudolf Péter - MinDig TV

Hogy pontosan miért Rudolf Pétert választotta a MinDig TV, illetve az Antenna Hungária a családi csomag hirdetésére, nem derült ki, a szolgáltatótól a cikk megjelenéséig nem kaptunk választ a kérdéseinkre, mindenesetre az biztos, hogy vicces reklámot szerettek volna, ami tulajdonképpen sikerült is, bár persze akar olyan, aki már erőltetettnek érzi Rudolfot. A színész egymaga alakítja az összes szerepet, ő a fitneszedző, a pultos, a piás, a meteorológus, és a tévés természetgyógyász is, nyilván jó pénzért, úgy körülbelül 1-5 millió forintért. Ön szerint ciki Rudolf reklámszerepése? És ha igen, mennyire? Nyomjon az egyesre, ha alig, a tízesre, ha ön érzi magát kellemetlenül.

2. Fluor és Sub Bass Monster - Takarékpont

Néhány hete jelent meg a Kiszel Tündét boldoggá tevő Fluor Tomi és az eltűntnek hitt Sub Bass Monster főszereplésével készült TakarékPont reklám, aminek szövegét is Fluor írta. Brezina Szabolcs, a TakarékBank Zrt. ügyvezető igazgatója a Velvetnek elmondta, a reklámmal a fiatalokat szerették volna elérni, ezért esett a rájuk a választás. "Király L. Norbival is dolgoztunk együtt az X-Faktor kapcsán. Ahogy tavaly, idén is támogattuk a műsort, illetve a mostani széria alatt futó reklámszpotunkat is vele készítettük. Fluor Tomiékra többkörös ötletelés, és számos kreatív koncepció meghallgatása után esett a választás. Döntésünk során motiváció volt, hogy ma nagyon népszerű és divatos karakterekkel dolgozzunk, akiket kedvel az általunk elérni kívánt korcsoport" - indokolta választását az ügyvezető.

Azt is hozzátette, Fluort és Sub Bass-t nem csomagban vásárolták meg a reklámfilmhez, egymástól függetlenül keresték meg őket. "A szerepek testhezállóak voltak, a fiúknak magukat kellett adniuk. A sztoriba beleadták a saját személyiségüket, hiszen számukra sem volt mindegy, hogy hogyan jelennek meg egy számukra is teljesen új szektor arcaként." Na de jó, rossz vagy iszonyú béna a reklám?

3. Ördög Nóra - Spar

Az X-Faktor nagyon magas műsorvezetője reklámozott már ásványvizet, kozmetikai céget, hajszárítót és energiaitalt, most a Spar biojoghurtját eszi őszintén. "A SPAR Natur*pur bio termékcsalád reklámarcának kiválasztásánál összetett szempontrendszer alapján döntöttünk, ahol az egyik legfontosabb kritérium a hitelesség volt. Olyan ismert, népszerű személyt kerestünk, aki megtestesíti mindazt, amit a SPAR Natur*pur bio termékcsaládhoz kötünk" - nyilatkozta a Spar kommunikációs vezetője. Fehér István azt is elmondta, szerintük Ördög természetes, dinamikus személyiség, nem mellesleg az egészséges életmód követője, aki "a SPAR-ra is jellemző magas minőségben végzi munkáját évek óta."

Az együttműködésük az x-faktorosokkal az előző széria után kezdődött, és mivel sikeresnek értékelték, ezért a második szériában az indulástól részt vesznek. Kézenfekvő volt, mondta Fehér, hogy a show háziasszonyát választják. "A reklámfilm elkészítése és a fotózás képernyős rutinjának és profizmusának köszönhetően könnyen ment, így Nóra vidám egyénisége, mosolygós természete a tévéreklám és a print-anyagok szerves része lett." Fehér még hozzátette, a termék népszerű a vásárlók körében, a kampány a várakozásaik megfelelően alakul, juhé. Ördög Nóra meg nyilván nagyon jól keresett vele. Ön mit gondol a reklámról?

4. Wolf Kati - Jovital C Duo-Active

"Család, zene, fellépések. Fontos a lendület. Ezért C-vitamint szedek" - mondja összeszorított foggal a Jovital C Duo-Active reklámfilmjében az Eurovíziós Dalfesztivált is megjárt x-faktoros, Wolf Kati. Aztán hajlong is mellé, pörög-forog, mert ő csudaegészséges a C-vitamintól, na. Ami egyébként még cukormentes is, hát biztos ezért nem hízik el sosem - bár ez nem hangzik el a reklámfilmben. Önnek tetszik a Wolf Kati-s reklám?

5. Szekeres Nóra - Rexona

A Babavilág című TV2-s műsor arcával 2010 óta dolgozik együtt a Rexona, azóta három reklámot készítettek a műsorvezetővel, az alábbi a legutóbbi. A félperces reklámfilmben mosolyogva fújja be a hónalját Szekeres - ugyehogy ön is vidám dezodorhasználat közben? -, majd jókislányként közli, a hirdetett termék sokkal hatékonyabb a hagyományos izzadásgátlóknál, ki gondolná. Cikinek tartja a hónaljfókuszú reklámot?

6. Laár András - BaBér

A BaBér bérszámfejtő program gyártója, a Soft Consulting Hungary Zrt. a KFT frontemberét és a L'art pour l'art Társulat alapítótagját, Laár Andrást kérte fel rendhagyó tehetségkutatójuk népszerűsítésére. "Keressük Magyarország legviccesebb bérszámfejtőjét 2011-ben!" - hirdeti a versenyt honlapján a cég, a szöveg fölött pedig már ott is van Laár Besenyő Pista bácsiként. A versenykiírást a videókhoz hasonlóan próbálták viccesre venni, ön szerint mennyire sikerült? A honlapon egyébként a beérkezett pályaműveket is meg lehet tekinteni, ide kattintva válogathat a bérszámfejtők szórakoztatónak szánt műveiből.