A Sports Illustrated bikinis különszámának pattogó mellű címlaplánya komoly reklámértékkel bír, ezt a Zoo York is tudja, így ő lett legújabb hirdetésük főszereplője. Sajnos a koncepcióval kicsit elszámították magukat, ugyanis az MTV és az Adult Swim is betiltotta a reklámot, amely hivatalosan csak áprilisban kerülne adásba.
A reklámfilm egy New York-i parkban játszódik, és a főszereplő nem más, mint két beszélő csótány, a szőke modell és pár gördeszkás. Miközben a feszes futócuccba öltöztetett Kate Upton kocog és nyújt, a fiatalok pedig különböző trükköket mutatnak be, a csótányok kétértelmű megjegyzéseket tesznek, amikor pedig egyikükre rázuhan a szemeteskonténer fedele, válogatott káromkodásokkal küldi el a felelőst melegebb éghajlatra. Az MTV és az Adult Swim állításuk szerint a reklámban elhangzó trágárságok és Kate Upton ágaskodó mellbimbója miatt nem hajlandóak leadni a reklámot – írja a New York Post.
A 19 éves modell, akinek testi adottságait természetesen minden szereplésekor kihasználják, mindenesetre nagyon élvezte ezt a munkát. "Nagyon vicces ez a reklám. Ki gondolta volna, hogy a csótányoknak így fel van vágva a nyelve, ilyen szórakoztatóak" – nyilatkozta Upton. A Zoo York marketingjéért felelős Iconix Brand Group munkatársa, Jameel Spencer kifejtette, azért esett pont rá a választásuk, mert nagyon szép, fiatal és vibráló a személyisége.