Legutóbbi cikkünkre a témában szerencsére sokan reagáltak, így összejött még egy eresztésre való a béna celebreklámokból. Shakira szóviccben tűnik fel, a George Clooney-s pizzásdobozról meg kiderült, hogy nemzetközi.

Néhány héttel ezelőtt írtunk azokról a nagyon szórakoztató de nagyon béna reklámokról, amelyekben hírességekkel hirdetnek úgy valamit, hogy a híresség nyilvánvaló módon nem is tud róla .

Olvasóink segítségét kértük, hogy találjunk még több ilyen reklámot, és örömmel jelenthetjük, hogy összejött még egy pár.

Továbbá kiderült, hogy a műfaj a vándovurstlikban a legnépszerűbb valószínűleg, valamint hogy a George Clooney-val díszített pizzásdoboz nem magyar sajátosság, nemzetközi dologról van szó.

De, ami a legfontosabb! Az előző cikkben beszámoltunk többek között arról a gyrososról, amelyik VV Cristofel levedlett molinójával hirdeti magát. Információink szerint Cristofel megkereste a gyrosost, hogy némi részesedést kérjen a reklámért cserébe, havonta nagyjából tízezres nagyságrendű összeget. Ha jól tudjuk, akkor a gyrosos már inkább nem hirdet az egykori villalakóval.