A közösségi média két legbefolyásosabb híressége egyértelműen Lady Gaga és Justin Bieber. Toronymagasan vezetik a twitteres követőlistát, Gagának nagyjából 50 millió rajongója van Facebookon, Bieber is túl van már a 40-en. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Facebookon Rihanna a király, akinek már több mint hatvanmillió facebookos rajongója van, ő viszont Twitteren nem olyan meghatározó.
De nem is ezek az érdekesek, hanem az, hogy szorosan mögöttük nem az iszonyú népszerű One Direction, Barack Obama vagy valami hasonló nagyágyú jön, hanem a szinte már B-színésznek számító Vin Diesel, akinek közel 35 millió rajongója van. Nagyjából annyi, mint a Facebookon szintén hihetetlen népszerű Beyoncénak.

Vin Diesel, az XXX, a Halálos iramban és a Pitch Black 22 évente sötétség kigyúrt, kopasz, ránézésre baltával faragott modorú sztárja Twitteren, ami az amerikai hírességeknél jellemzőbb előfordulási terület, mint a Facebook, jelen sincs, Facebookon viszont 35 millió ember kíváncsi arra, hogy miket posztol.
A Mashable már 2009-ben feltette a kérdést, hogy mitől lehet Vin Diesel olyan sikeres Facebookon, amikor a filmjei alapján nem ezt gondolná az ember. A Mashable azt vette észre, hogy Diesel kulcsa a hitelességben lehet. Az oldalát eleinte sok sztáréhoz hasonlóan egy reklámcég irányította, jellemzően csak a híresség tévés szerepléseit és egyéb megjelenéseit hirdették rajta. De aztán Diesel úgy döntött, hogy a saját kezébe veszi a dolgot, és elkezdett ő maga üzeneteket írni a rajongóinak, a rajongók pedig imádták.
“A hiteles kommunikáció általában nyer az unalmas, előre legyártott tartalommal szemben. Legalábbis ha az a cél, hogy az ember a rajongói számát növelje a közösségi oldalakon” – állapította meg akkor a Mashable.
Három év alatt a helyzet teljesen elfajult. Diesel oldala mára hihetetlen kaotikus lett, amin egy a megjelenésre ügyelő reklámügynökség ténykedésének nyomai sem fedezhetők fel. “[A sikerhez] hiteles kommunikáció kell, és önsegítő szövegek, meg sárkányok, amikre Diesel arcát photoshopolják” - állapította meg három évvel később a Gawker Diesel oldalát szemlélve.
A színész igyekszik minden létező igényt kielégíteni az oldalával. Jellemzően az izmokért rajongó nők és lányok, valamint az izmos macsó példaképért rajongó fiatal férfiak kedvelik Vin Dieselt és a munkásságát, és a színész megpróbál minden potenciálisan felmerülő kérésüknek eleget tenni.
Az önsegítő szövegek az útkereső fiataloknak és a midlife crisisban Coelhoba forduló nőknek hasznosak, a nagy izmok mindenkinek, a cuki elefántos, casperes, kismackós, szívecskés képek pedig kifejezetten a fiatal női rajongókat célozzák meg.
“Ti, angyalok a gyűlöletből szeretet varázsoltok, a méregből orvosságot, a kétségből álmokat” – ilyen üzenetekkel bombázza Diesel a fiatal rajongóit, ráadásul jellemzően a saját arcképére felírt montázsokról van szó.
“Légy erős, amikor gyenge vagy, légy bátor, amikor félsz, légy szerény, amikor győzöl” – az ehhez hasonló üzenetekkel valószínűleg a fiatal férfi rajongóihoz próbál szólni, az ilyen képeken ráadásul általában a napszemüveges, kemény Vin Dieselt látjuk.
Az idősebb korosztályt pedig a műanyagosra photoshopolt, mély színek előtt pózoló Diesel próbálja megfogni, akikhez ilyen szövegekkel szól: “Ha van egy álmod, csak te tudod megvalósítani”.
A mély szövegeken és a magáról készült milliónyi képen túl Diesel leginkább elefántokért, Hannibalért és az oroszlánokért rajong, ja és az angyalokért. A marcona színész a magáról kialakított kép alapján leginkább egy elefántbőrbe bújt kis cuki angyal lehet.