A VIVA színeiben az utcán járó Sanyóca mindent bevállalt a mátranováki realityben, mert tapasztalni ment oda, véletlenül lett műsorvezető, és most épp a Green Day menedzserével tárgyal, hogyan tudna nemzetközi névvé válni a Mary Popkids nevű zenekara.

„A Stáb abban tér el a többi realitytől, hogy van egy Eckünk. Őt most fogja megismerni az ország igazán. Én tudtam, hogy jó arc, és Fluor Tomival mi hárman tényleg megőrültünk. Olyan volt a műsor, mint egy osztálykirándulás, néha már abban a pillanatban úgy éreztem, hogy ez már sok szegény lányoknak. Sokat nem mondhatok, de annyi biztos, hogy lesz benne egy szamár is” – készítette fel a Velvetet a november 9-én induló A Stáb a tanyán hihetetlen izgalmaira Bártfalvi Sándor, műsorvezetői nevén Sanyóca, aki még mindig nem tért magához, micsoda állatságokat műveltek Mátranovákon Ecküvel, Fluorral, Iszak Eszterrel és Polgár Odettel közösen. Nagy állatságokról van szó, mert Sanyóca csodálkozik rajta, hogy ezt bevállalta a VIVA.

Folyosón lett műsorvezető

A műsorvezető szerint növelheti népszerűségét az, ha pár hétig rendszeresen látható lesz tehénfejés, disznóvágás és szarlapátolás közben, mert most megmutatta, hogy a fővárosiak is tudnak élni. “Sok olyan dolgot csináltam, amivel az emberek azonosulni tudnak. Én vagyok a brigádból az egyetlen törzspesti, mégis megcsináltam mindent, amit kellett. Szerintem nem fognak szidni, vicces dolgokat műveltem. Legalábbis remélem” – árulta el elvárásait, hozzátéve, hogy nem népszerűséghajhász módon viselkedett, hanem a lehető legtermészetesebben, mert úgyis tapasztalni ment oda.

Bártfalvi egyébként nem műsorvezetőként indult, a VIVA véletlenül találta meg. “Egy reklámügynökségnél dolgoztam kreatívként, ami egy irodában van a Megállót és az Interaktívot gyártó céggel. Felkértek, hogy adjam az arcomat reklámokhoz, aztán egyik nap a folyosón kérdeztek meg, hogy nincs-e kedvem műsort vezetni, én pedig mondtam, hogy persze, hogy van – mesélte a megható történetet, amiből az anyagiakon túl is sikerült profitálnia, mivel saját zenekara, a Mary Popkids előtt is megnyílt pár kapu. “Egy ideig nem gondoltam arra, hogy kihasználjam, hogy egy zenetévénél dolgozom, aztán egyszer bevittem az egyik klipünket. Nem is VIVA-kompatibilis a zenénk, de rájöttünk, hogy ha nagyot akarunk szólni, akkor mindenhol kell futtatni magunkat.”

Átütő siker, átütő sláger, pénz

Az azóta már teljesen tévéhez igazolt férfinak egyértelműen a zene a mániája, hogy bár a műsorvezetést is élvezi, ha választhatna és megélne belőle, gondolkozás nélkül a Mary Popkidset választaná. “Sokat tud adni. Hetedjére töltöttük meg az A38-at, tele van koncerttel a novemberünk, ennél nincs jobb érzés” – lelkendezett kicsit a kreatív/műsorvezető/frontember, aki a PASO, a Hősök és a Punnany Massif példáját tartja követendőnek zenekari szinten.

Bár még új arcnak számít, már most grandiózus tervei vannak a jövőre nézve. “Szeretnék saját műsort gyártani. Nem mondom el, hogy milyet, van egy nagy ötletem, de nem akarom, hogy valaki megcsinálja. Klipeket is rendeznék, szeretem a kamerát is irányítani. A legfontosabb az lenne, hogy megismerje a világ a Mary Popkidset. Ez ügyben már tettünk lépéseket, megtaláltuk a Green Day menedzserét, most vele fogunk tanácskozni, hogy mit lehetne ebből kihozni külföldön. Persze az átütő sikerhez kell egy átütő sláger is, ahhoz pedig egy elég erős marketing. Erre kell a menedzser és a sok pénz” – sorolta a terveket. Bár ebből még egyáltalán nem tudni, mi lesz, de annyit már elértek, hogy a koncertjeiken több nő van, mint férfi, erre pedig simán lehet alapozni.