Katalin hercegné körül egyre több a botrány, még akkor is, ha nem ő tehet róla. Pár hónapja akaratlanul is villantott, terhessége miatti kórházba kerülése, és egy telefonos átverés után egy ápoló öngyilkos lett, most pedig a Middleton nevet használták fel jogtalanul egy reklámban.

Egy fogyasztószereket gyártó cég hamis adatokkal, és Kate Middleton nevével próbálta eladni termékeit a fogyni vágyó nőknek – írja a Daily Mail. A SlimTonePlus nevet viselő cég ingyenes termékmintákat reklámozott a Facebookon és különböző weboldalakon, becsapva így nők ezreit, mert végül kiderült, hogy az "ingyenes" termékminta havi 75 fontba (~26 ezer Ft) kerül.
A cég azt állította, hogy a zöld teából, virágporból, guaranaból és babból álló terméke arra ösztönzi a szervezetet, hogy zsírt égessen. A tablettákat pedig Kate Middleton egy karcsú fotójával próbálta eladni a neten megtalálható reklám, ami azt állította, hogy a hercegné heti 7 kilót fogyott ezzel.

Ha az ember a hirdetésre kattintott, akkor azonnal egy olyan oldalon találta magát, ahol egy beszámolót olvashatott egy teljesen ismeretlen nőtől, aki állítólag rengeteget fogyott a SlimTonePlus termékének segítségével. Innen egy közvetlen link vezetett az ingyenes termékmintáért, és akik ezt elhitték, azok ezután 75 fontot, plusz még 5 font postaköltséget is fizethettek. Persze csak azok, akik nem kaptak még időben észbe, és rányomtak, hogy igen, fizetni szeretnének.

A brit reklámhatóság szerint a cég félrevezette a fogyasztókat, és tévesen állította azt, hogy terméke fogyasztó hatású, emellett azt sem tudták bizonyítani, hogy a termékajánlásaik valódiak voltak-e, ezért kötelezték őket arra, hogy reklámjukat megváltoztassák.
“Úgy véljük, hogy a cég reklámja nem fogalmazott teljesen világosan azt illetően, hogy a lehetséges vásárlói visszamondhatják a rendelésüket 14 napon belül, hogy elkerüljék  a 75+5 fontos költséget. Emellett pedig a reklámok még megtévesztőek is voltak" – mondta a brit reklámhatóság szóvivője.

A SlimTonePlus csak annyit tett hozzá, hogy továbbítani fogja a reklámügynökségének a kéréseket, és meg fognak róla bizonyosodni, hogy ezentúl betartják majd az összes szabályt és rendeletet. Ettől függetlenül a cég problémás reklámja még a mai napig megtalálható a neten.

A hercegné szóvivője csak annyit közölt az ügy kapcsán, hogy a brit reklámhatóság dolga, hogy ezzel foglalkozzon.