Fluor Tomi a MIG 21 energiaszelethez adta az arcát egy Facebookra feltöltött fotó alapján. A plakát a lehető legegyszerűbb, gyakorlatilag jelzőt nem talál rá az ember, ha nézi. A termék és a celeb összhangja is okoz némi fejtörést, kicsit nehéz elképzelni, hogy az a Fluor, aki legújabb számában Charlie Sheenről énekel, az egészséges életmód híve. Az ilyesfajta reklám egy fitneszcelebtől nem lenne meglepő, de Fluortól nagyon is. A reklám kilencvenes éveket idéző grafikájáról nem is beszélve.
A rapper nem az egyetlen zenész, aki az arcát adta egy tőle kissé távol álló termékhez mostanában. A Tankcsapda a legesélyesebb az év legcikibb reklámjára, a lakossági rockzenészek alkoholmentes, citromos sört reklámoznak. A reklám abból a szempontból különösen érdekes, hogy Lukács 2006-ban azt nyilatkozta a Velvetnek, hogy lehet úgy is szponzorra szert tenni Magyarországon, hogy ne kelljen a régi önmagukkal konfrontálódni, ne legyen ciki a dolog.
"Nem akarok senkit sem bántani, de ez a szponzor (a DeWalt ipari szerszámgyártó cég) nem egy intim betét, csipsz vagy papírzsebkendőmárka. Mivel a támogatást illetően komoly ajánlattal álltak elő, azt mondtuk, hogy akkor mi is gondoljuk komolyan a dolgot és mutassuk meg, hogy úgy is lehet Magyarországon szponzorra szert tenni, hogy ne kelljen önmagunkat szembe köpni vagy régi önmagunkkal konfrontálódni" - mondta korábbi interjújában.
Kérdés, hogy egy rockzenekartól mennyire hiteles alkoholmentes, ráadásul citromos sört reklámozni a tévében. Az is igaz, hogy a Tankcsapdában már nem buzog az ifjonti hév, lehet, hogy tényleg sörszörpöt isznak igazából, de a Soproni Szűz azért már nincs olyan messze a fent említett intim betéttől.
A két reklámot látva döntsön, Fluoré vagy a Tankcsapdáé a legkínosabb reklám? A kínosság fokát természetesen nem a személyére értjük, hanem arra, mennyire nagy az ellentmondás a celeb és a reklámozott termék közt.