64,6 százalékkal a londoni születésű modell, Emily Ratajkowski lett az év nője az Esquire magazin szavazásán, amiben nem is lenne sem meglepő, ha nem egy fél éve került volna elő. De a 22 éves modellt pontosan ennyi ideje kapták fel Robin Thicke Blurred Lines című számához készült klipje miatt, amiben Ratajkowski (más modellekkel együtt) félmeztelenre vetkőzött. Ratajkowsi persze már előtte is igyekezett karriert építeni, és bár szerepelt több divatanyagban és újságban (például a GQ török kiadásában), a csöcsös klipig senkit sem izgatott fel annyira, hogy önálló cikkek szülessenek róla. Mint amilyen mondjuk ez is. Vagy mint például a Daily Mailé.
A modell, aki a szavazásban a pattogó mellű Kate Uptont vagy Jennifer Lawrence-t is maga mögé utasította, sorra találják meg a felkérésekkel: bekerült például a Vogue magazinba is. Nyilatkozott is nekik, például azt, hogy minden természetes rajta, a mellét sem csináltatta meg, írja a brit Metro. Ratajkowsi több oldalt kapott a novemberi GQ magazinban (a fotókért ide kattintson!), és egy filmszerepet is bezsebelt a Gone Girl című drámában, amiben olyan nevekkel dolgozhat együtt, mint Ben Affleck vagy Neil Patrick Harris.
A hirtelen jött népszerűséget persze nem szeretné elpazarolni, konkrét tervei vannak vele. "Olyan ember szeretnék lenni, akiről azt mondod, hogy 'nahát, Emily Ratajkowsi is benne van ebben a projektben', nem pedig egy olyan, akit csak úgy emlegetnek, hogy 'ó, az a modell' vagy 'ja, az a modellből lett színésznő'" – magyarázta nemrég a Fox Newsnak. A New York Timesnak még ennél is pontosabban fogalmazott: azt mondta, szeretné, ha márkává, védjeggyé válna a neve.