Diane Keaton 68 éves, és már évek óta szerepel L'Oréal reklámokban, amikben ránctalanító krémeket, szérumokat, meg miegymást népszerűsít. És persze azt is tudja mindenki, hogy mint ahogy a magazinokban, az ilyen reklámfilmekben is mindenkin szépítenek kicsit – vagy karcsúsítják a modelleket/színésznőket, vagy kicsit megfotosoppolják a bőrüket, vagy használnak valami filtert, hogy mindenkinek kedve legyen megvenni a reklámozott terméket.
A kiakadás tárgya most viszont nem teljesen ez volt, hanem a reklám rossz időzítése. Ugyanis a Golden Globe egyik szponzora, a L'Oréal egyik olyan reklámját, amiben Diane Keaton egy ránctalanító szérumot reklámoz, a díjátadó közvetítésének szünetében adták le, szinte közvetlenül azután, hogy a színésznő látható volt a díjátadó gálán – írja a Daily Mail. A két Diane Keaton között viszont óriási volt a különbség, mert míg a díjátadón a színésznő egy tisztességesen ráncos, de még mindig csinos 68 évesnek nézett ki, addig a reklámban egy hibátlan bőrű, maximum ötvenes nőt lehetett látni. Diane Keaton egyébként még nem feküdt kés alá, és elvileg botoxot sem használ, de pár éve azt mondta, nem zárkózik el a dologtól teljesen.
A Daily Mail szerint az egyik első, reklámon kiakadó twittet Gregg Giannillo, egy New York-i fodrászat vezetője írta twitterére, ahonnan azóta már törölte a posztot: "Ez volt a legrosszabb reklámelhelyezés valaha. A ráncos Diane Keaton a Golden Globe-on, majd a ránctalan Diane Keaton a L'Oréal ránctalanító szérum reklámjában." Ön is kiakadt azon, hogy Diane Keaton legalább 15 évvel fiatalabbnak néz ki a reklámban, mint valójában?