Diane Keatont rommá fotosoppolták egy reklámhoz
Diane Keaton 68 éves, és már évek óta szerepel L'Oréal reklámokban, amikben ránctalanító krémeket, szérumokat, meg miegymást népszerűsít. És persze azt is tudja mindenki, hogy mint ahogy a magazinokban, az ilyen reklámfilmekben is mindenkin szépítenek kicsit – vagy karcsúsítják a modelleket/színésznőket, vagy kicsit megfotosoppolják a bőrüket, vagy használnak valami filtert, hogy mindenkinek kedve legyen megvenni a reklámozott terméket.
A kiakadás tárgya most viszont nem teljesen ez volt, hanem a reklám rossz időzítése. Ugyanis a Golden Globe egyik szponzora, a L'Oréal egyik olyan reklámját, amiben Diane Keaton egy ránctalanító szérumot reklámoz, a díjátadó közvetítésének szünetében adták le, szinte közvetlenül azután, hogy a színésznő látható volt a díjátadó gálán – írja a Daily Mail. A két Diane Keaton között viszont óriási volt a különbség, mert míg a díjátadón a színésznő egy tisztességesen ráncos, de még mindig csinos 68 évesnek nézett ki, addig a reklámban egy hibátlan bőrű, maximum ötvenes nőt lehetett látni. Diane Keaton egyébként még nem feküdt kés alá, és elvileg botoxot sem használ, de pár éve azt mondta, nem zárkózik el a dologtól teljesen.

A Daily Mail szerint az egyik első, reklámon kiakadó twittet Gregg Giannillo, egy New York-i fodrászat vezetője írta twitterére, ahonnan azóta már törölte a posztot: "Ez volt a legrosszabb reklámelhelyezés valaha. A ráncos Diane Keaton a Golden Globe-on, majd a ránctalan Diane Keaton a L'Oréal ránctalanító szérum reklámjában." Ön is kiakadt azon, hogy Diane Keaton legalább 15 évvel fiatalabbnak néz ki a reklámban, mint valójában?