Összeszedtük az elmúlt évek legidegesítőbb reklámjai közül azokat, amiktől rendesen kinyílik a bicska az ember zsebében. Na de melyik a legirritálóbb? Pocakot darabolta volna fel legszívesebben, vagy attól a kisfiútól akadt ki, aki mindenáron a haverjánál akart szarni és nem otthon? 10 pontot adjon annak az anyagnak, amit győztesként hozna ki.

Activia

A reklámtörténet egyik legsokkolóbb darabját a Danone-nak köszönhetjük, akik Szulák Andreát - mint korábbi reklámarcot - egy skizofrén karakterre és annak visítós bábpocakjára cserélték. Az érthető közfelháborodásra a cég gyorsan reagált és újravágták az anyagot, de a koncepció ugyanolyan bizarr maradt: Berta azért nem megy vacsorázni a kolléganőjével, mert egész nap össze-vissza zabált, de a meghívást a terhes kanárijára hivatkozva utasítja el. Mindezek után előugrik Pocak, egy báb, aki jól lecseszi a nőt. 

Always

Szürreális az az Always-reklám is, amiben kis feles üvegből locsolják a löttyöt a betétre, amit jól megtunkolnak fehér nadrággal, miközben ódákat zengve énekelnek, rappelnek és táncolnak körülötte a nők. 

Brise One Touch

Nem kevésbé idegölő a Brise One Touch "Csakazértis Petiék vécéjébe fogok szarni" reklám is, aminek konkrétan az a lényege, hogy a kis kölök azért nem akar otthon kakálni, mert büdös a klótyó, ezért inkább a szomszédba menne. 

Canesten

Kevésbé hülye reklám az a Canesten reklám is, amiben a férfiakat egy szappanopera főcímdalának bejátszásával próbálják elűzni a képernyő elől, hogy aztán a nők zavartalanul tudjanak beszélgetni a hüvelygombáról. Az egész felvezetés nemcsak blőd, de úgy állítja be a nemi fertőzést, mint valami szégyellni való gondot, amiről ráadásul nem is kell szólni partnerünknek. 

Giuseppe pizza

A Guseppe pizza-reklám még ínycsiklandó is lehetne, de egyszerűen elviselhetetlen, ahogyan idióta hangon üvöltve-vinnyogva énekelnek benne. Ráadásul érthetetlen módon dallamtapadása is lesz az embernek tőle, ennél még az is jobb, ha reggeltől estig az Alma együttes dalai járnak az agyunkban. 

Jófogás

Az megvan, hogy a Jófogás-reklám készítői merészen egy Kontroll csoport dalba nyúltak bele? De ettől még kín hallgatni és kín nézni is, mindamellett olyan kérdések fogalmazódnak meg bennünk még többszöri nézés/hallgatás után is, hogy mi a fenét mondanak a babakád mellett a szereplők? Az egészet egyébként Geszti Péternek köszönhetjük. 

Lactiv plus

Benedek Tibor és Epres Panni is csak addig volt szimpatikus a nagyközönségnek, míg be nem vállalták Lactiv plus-reklámot. Onnantól kedve nem létezhet olyan néző, aki ne kapott volna agyfaszt a tudálékos, mindenbe belekotyogó Eprestől és a papucs Benedektől, még ha csak a karakterük kedvéért is játszották meg a hülyét. 

Maggi Omlós Fortélyok Csirkesült alap

Biztosak vagyunk abban is, hogy a Barátok közt Timikéje mellett a Maggi-reklám gyerekszereplőjének elrablásán és megkínzásán is álmodozott már az egész ország. Az omlósz kántálása mindenkinek az agyára ment, nem véletlenül született tucatnyi, a Youtube-ra feltöltött paródia. 

Paula puding

Nem elég, hogy a zene gagyi és a szöveg értelmezhetetlen, de szerencsétlen gyerekszereplőket is egyik pillanatról a másikra gyűlölte meg a felnőtt fogyasztó a Paula puding reklámban. Mondjuk, a célközönség nem is ők, hanem az ovis korosztály, akik sajnos pillanatok alatt meg is tanulták a műremeket. 

Pote-Mix

A Pote-Mix sorozat is felülmúlta minden elképzelésünket, de leginkább az alábbi darab az igazi WTF-kategória. A lényeg itt is pillanatok alatt megfogható: a potencianövelő-reklámban a pasi csak azért dug a feleségével, hogy ne kelljen az anyósához mennie.