A rajongók közül sokan azt gondolták, hogy szerver hiba miatt nem jutnak jegyhez, mások szerint a jegyüzérek miatt nem jutott jegy azoknak, akik valóban ott akarnak lenni.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint Azahriah és Desh közös számát, a Pullup című slágert hallgatták meg legtöbbször a magyarok Spotifyon 2022-ben.

Összesen 6 és félmillió alkalommal pörgött le a dal a streamingszolgáltató appján, így előre sejteni lehetett, hogy hatalmas lesz az érdeklődés a két zenész közös szeptemberi koncertjére, azonban még így is megdöbbentő, ami most történt.

A koncertre a jegyértékesítés hétfőn délben indult el, amit a szervező Budapest Park közösségi oldalán is megosztott. A bejegyzés alatt a kommentelők viszont arról panaszkodnak, hogy néhány perc alatt teltházas lett az esemény. Volt, akinek már 12:02-kor nem engedett kosárba helyezni egy jegyet sem.

12:02 kor már nem engedett kosárba rakni. Gratulálok a szervezőknek!”

– írta egy pórul járt rajongó.

A hozzászólók közül sokan a szervezőket hibáztatták, mert azt gondolták rossz a jegyértékesítési rendszer, azonban a Budapest Park is hozzászólt a bejegyzéshez és tisztázta a helyzetet:

„Sziasztok! Sajnáljuk, hogy a jegyértékesítésnél akadályba ütköztök.

Szeretnénk, ha tudnátok, ennek nem a szerver az oka. Hatalmas az érdeklődés, és az első percekben az összes jegyet kosárba helyeztétek.

Ilyenkor az oldal teltházat jelez, viszont a ki nem fizetett jegyek az időkorlát lejárta után automatikusan visszakerülnek értékesítésbe.”

A szervezők hozzátették, hogy amennyiben valakinek a fizetési oldalon akadt problémája, akkor azt természetesen kivizsgálják.

A kommentelők jelentős része úgy gondolja, hogy jegyüzérek vásárolták fel, hogy később többszörös áron adhassák el. Sokan viszont csak dühöngenek a komment szekcióban, amiért lemaradtak a jegyekről.

(Borítókép: Azahriah; Fotó: Kaszás Tamás/Index)