A zenekar új klipjét azok is megnézhetik, akiknek a munkahelyén letiltották a népszerű videómegosztókat, ugyanis a zenekar elkészítette klipjének Excel-kompatibilis verzióját. A turnéra néhány nap alatt elkapkodták a jegyeket.

Nyolc év után új stúdióalbummal állt elő az AC/DC, a Black Ice-szal, aminek az első klipjét meglepően ötletesen reklámozzák a zenekar tagjai. A Rock and Roll trainhez készült videónál ugyanis gondoltak azokra a felhasználókra is, akiknek munkáltatója a céges tűzfallal tiltja a videomegosztó oldalak - például a YouTube - elérését. Nekik készült az a változat, amit szorgos irodai munkának álcázva, a Microsoft Office Excel programján keresztül lehet megtekinteni.

A klipnek ezt a verzióját egy szuperminimalista aloldalról lehet letölteni: innen. A fájl elindítása után még annyi dolgunk van, hogy el kell fogadnunk annak makróit az Excel betöltésekor, és kezdődhet is a mímelt munka.

A klip - hogy még inkább passzoljon az irodai környezetbe -, a videó erősen effektezett verziója, amiben különféle karakterek rajzolják ki a képeket.

Az AC/DC legújabb turnéját a közönség már nagyon várja, a jegyeladások megkezdése után néhány nappal minden jegy elfogyott, a zenekar közleménye szerint minden koncertjük teltházas lesz.

A márciusi budapesti koncert jegyei alig 26 óra alatt fogytak el teljesen, pedig az internetes jegyrendelés sokszor akadozott is a nagy leterheltség miatt.