Bagi Iván lehet Gávölgyi János, legalábbis annak a lakóparknak a reklámkampányában, amit a Kossuth-díjas színművész a 30 milliós honoráriummal együtt visszautasított. Bagi ennek csak a harmadát éri a reklámpiacon.

Bagi Iván 2010-ig az lenne egy épülő zuglói lakópark az arca. Óriásplakátokon és reklámszpotokban hirdetné a beruházást, mégpedig Gálvölgyi János bőrébe bújva. Az elképzelések szerint a szkecsekben Bagi a színművészt utánozva beszélgetne saját magával. Eredetileg ugyanis Gávölgyi lett volna a lakópark arca, de az utolsó pillanatban visszalépett a 30 millió forintos szerződéstől.

Gálvölgyi-paródia, könyvborító

Az íróként komolyabb arcát is megmutató parodista hamarosan megjelenő harmadik kötetének borítóján is a lakóparkot hirdetné. Emellett minden fellépésén, könyvdedikálásán és médiarendezvényén előadná a lakóparkhoz kapcsolódó Gálvölgyi paródiát.

Klikk!

Úgy tudjuk, Bagi Iván egyharmadnyi Gálvölgyit ér a piacon, neki ugyanis 30 helyett már csak 10 millió forintot ígérnek a munkáért. A parodista sem megerősíteni, sem cáfolni nem akarta a Velvet értesüléseit. Úgy tudjuk azért, mert még nem írták alá a szerződést.

Szeszt soha

Bagi annyit elárult, hogy nagyon tiszteli és kedveli Gálvölgyi Jánost, és remekül tudja utánozni. Amúgy nem lát kivetnivalót abban, ha egy művész reklámban szerepel, ha vállalható termékhez, szolgáltatáshoz vállalható módon adja nevét, arcát.

Bagi például semmiképp nem hirdetne alkoholos italt, mert soha nem iszik, és cigarettát, mert nem dohányzik. Viszont örömmel vett részt korábban az egyik áruházlánc reklámjában, hiszen rajong a műszaki cikkekért.

Van még lejjebb is

Bagi Iván szerint az általános értékválság miatt vállal szerepet szinte minden művész valamilyen reklámban. Korábban ciki volt, ma már nem az, hiszen lehet ennél sokkal lejjebb is menni, például a valóságshow-kban való megjelenéssel.

Klikk!

Arról nem is szólva, hogy a 11 millió sztár országában, ahol bárkiből lehet mesterségesen kerált médiaszemélyiség, igen nehéz helyzetben vannak az igazi művészek, akik ezért mindenhol kénytelenek szereplést vállalni.

Bagi Iván mégis állítja, ő soha nem csak pénzért adta az arcát reklámokhoz. Valószínűleg a külföldi világsztárok sem anyagi okokból mondanak igent a felkérésekre, hiszen aligha lehetnek anyagi problémái például George Clooney-nak, aki az utóbbi időben egy italt reklámoz - jegyezte meg a parodista