"Nagyon vártam az első klipem forgatását, és amikor megláttam, hogy a helyszín egy játékokkal és lufikkal telezsúfolt szoba, rögtön berontottam" - mesélte lelkesen Galambos Dorina a Megasztár első szériájából ismert énekesnő, aki néhány nappal ezelőtt a megjelenés előtt álló lemezének címadó dalához, az Instant nőhöz forgatott klipet. A cím hallatán szerzőnk a Stepfordi feleségek gyűjtőnevű droidokat idézte fel. Ez az értelmezés nem áll messze Dorina verziójától.
Nőeszencia porból
"A műanyag nőkre utalok, akiket mintha porból kevertek volna ki, hogy tökéletesek legyenek. Gyönyörűek, fiatalok, a fejük üres, egész nap szépítkeznek és vásárolnak. A dallal az szeretném üzenni, hogy nem lenne fontos megműttetniük magukat, hogy még szebbek legyenek, mert anélkül is találnak olyan ember, aki szereti őket, viszont a külsejük mellett tartalmas dolgokkal is foglalkozhatnának" - folytatta az énekesnő, aki a társaságot, az utazást és a szerelmet nevezte meg, mint tartalmas elfoglaltságokat.
"Továbbá a másik véglethez is szólok, az ápolatlan, zsíros hajú lányokhoz. Kicsit törődjenek magukkal, ha boldogulni szeretnének" - tette hozzá Galambos Dorina, akit arról kérdeztünk, kedveli-e a barátnők népszerű társasjátékát, amelyikben ismeretlen nőket kell kategorizálni a külsejük alapján a bohém bölcsészlánytól a plázadomináig?
"Nem különösebben, egyrészt csak a Megasztár óta vannak barátnőim az akkori döntősök közül, másrészt én még magamat sem tudnám típusba sorolni. Az egyik énem egy vadóc rocker, aki imádja a zenekarát. A másik énem romantikus, aki imádja Barnabást, és folyton kényezteti. A harmadik pedig egy plázacica, aki mindig szép akar lenni, és szeret a bevásárlóközpontban lófrálni" - mondta a Gwen Stefani dalával debültált énekesnő, akit ezzel az ürüggyel visszatereltünk az eredeti témához. A klipben ugyanis két eltérő személyiséget játszik, de mindkettőt önmagával azonosítja.
Gyöngyök és Operabál
"Lakatos Márk tervezett nekem egy ruhát, ami alig takar valamit belőlem. A mellemet gyöngyök fedik. Ebben billegetem magam szép plázacicaként. A másik lány pedig ez alatt a rockbandájával koncertezik, gokartozik, játszik és hülyül. Nagyon jó kis forgatás volt, de a ruha kevés, a sminkes sarok pedig huzatos volt, kicsit megfáztam" - mondta az énekesnő, aki a forgatás utáni hétvégén az Operabálba készült.
"Fáradt voltam, kiborultam. Aznap még sem a hajam, sem a ruhám nem volt rendben, sürgősen össze kellett szednem magam. De amikor Barnabással kiszálltunk a kocsiból az Opera előtt estélyiben, körbeálltak a fotósok és villantak a vakuk, úgy éreztem magam, mint egy amerikai filmben. Egyből megjött a kedvem a bálozáshoz"- mesélte az énekesnő, aki az est fénypontjaként azt emelte ki, amikor Pély Barna beállt a jazz-zenekarba énekelni.
Egyiptom, jazz, kapszula
"A jazzénekesnő nem volt jó, Barnabás viszont óriásit énekelt. Nem először csinálja ezt. Amikor Egyiptomban voltunk, akkor is fogott egy mikrofont, és beállt az étterembe énekelni. Engem is hívott. Mi tagadás, jobbak voltunk, mint a fellépő vendéglátós haknizenész. A csávó megsértődött, elrakta a hangszereit és hazament. Másnap a strandon mutogattak ránk lelkesen: these are the singers" - folytatta egyre szélesebb körből vett élménybeszámolóit Galambos Dorina, aki időnként a popzenei karrierje utáni időket tervezgeti. Annak ellenére, hogy februárban jelenik meg első lemeze.
"Ha egyszer véget ér a zenei karrierem, utazni szeretnék. Párizsba vágyom, aztán Japánba is elmegyek, és kapszulában alszom majd, és megismerem a hóbortos japánokat. Az egyetlen dal, amit írtam a lemezemre, Tokióról szól. A hobbimmá vált, hogy új embereket ismerjek meg" - mondta Galambos Dorina.