A Victoria's Secret új reklámkampányában a 62 éves Bob Dylant fedezhetik fel meglepett rajongói. Az énekes kecskeszakállal és kifestett szemmel látható a klipben, amint egy lengén öltözött, angyalszárnyakat viselő modellel szemez. A nyugalom kedvéért megemlítjük: felöltözve.
Bob Dylan rajongói nem kicsit döbbentek meg, amikor egy héttel ezelőtt a tévékben megpillantoták a Victoria's Secret új reklámfilmjét. A spotban ugyanis kedvenc énekesüket láthatják, aki egy hiányos öltözetű, bugyijához és melltartójához csak egy magassarkú cipőt és angyalszárnyat viselő modellel szemez egy velencei palazzo árnyékában. Dylan laza, fekete szerkót, kis ceruzabajuszt és kecskeszakállt visel, és - valószínűleg a minél ördögibb hatás kedvéért - tussal emelték ki a szemét a sminkesek. A filmhez Dylan 1997-es Love Sick című dalának remixét használták, és a kampány keretében piacra került egy kilenc számot tartalmazó CD is, amelyet kizárólag a fehérneműbolt-hálózat üzleteiben lehet majd megvásárolni.

Változnak az idők

Az énekes negyvenéves karrierje során most először adta arcát reklámfilmhez, bár zenéjét már használták hirdetéshez, amikor a Bank of Montreal 1996-ban a Times Are Changing című számot tette egy reklámfilmje alá.

Ed Razek, a Victoria's Secret kreatív igazgatója szerint először ők is csak a dal jogai miatt keresték meg Dylant, de aztán eszükbe jutott: miért ne kérnék fel őt magát is a közreműködésre? Az énekes meglepően hamar beleegyezett a felkérésbe, bár Razek szerint ők maguk sem tudják döntésének okát. "Abban azonban biztosak vagyunk, hogy nem a pénz motiválta. Ő már enélkül is ikon, egy élő legenda." - nyilatkozta Razek.

Dylan lemezcége, a Columbia Records szóvivője üdvözölte a kampányt: "Szerintünk ez egy nagyon jó módja annak, hogy az emberekkel megismertessük Bob zenéjét."

"Végülis jobb, mintha macskakaját reklámozna"

A rajongók azért nem egyöntetűen lelkesedtek az ötletért. "Első pillantásra nem tudtam eldönteni, hogy ez most jó vagy ciki, de aztán nagyon tetszett Bob a filmben" - írja egy rajongója egy csetszobában. Valaki más kicsit rezignáltabban áll az újdonsághoz: "én is örülnék neki, ha hatvankét évesen még fizetnének is azért, hogy Velencébe repüljek, és jobbnál jobb csajokkal körítve produkáljam magam egy reklámban". Egy még kevésbé elfogult vélemény szerint "ha már eljutottál az elfogadásnak egy bizonyos szintjére, úgy nem olyan gáz az a spot. Végül is jobb, mint ha például macskakaját reklámozna."