Harmincmillió forintot kaszálhatott volna minimális munkával Gálvölgyi János, ám három hónap huzavona után nemet mondott az ajánlatra. A színművész egy épülő lakóparkhoz adta volna az arcát, nevét a szokatlanul magas gázsiért.

Gálvölgyi János kidobott az ablakon 30 millió forintot. A Kossuth-díjas színművész az utolsó pillanatban nemet mondott egy reklámszerződésre, amelynek keretében egy zuglói lakópark építéshez kellett volna adnia az arcát - értesült a Velvet.

Pár fotóért is 20 milliót kapott volna

Az összeget Gálvölgyi határozta meg, amikor a beruházó megkereste az ajánlattal. Folytak a tárgyalások, levelezgetések, háromhavi munkával elkészült a szerződés, de a színművész teljesen váratlanul mégis nemet mondott. Az okot Gálvölgyi sem a beruházó cégnek, sem a Velvetnek nem volt hajlandó elárulni. "Nem akarok többet ezzel a kérdéssel foglalkozni" - hangzott a színművész rövid válasza.

A cég abba is belement volna, hogy Gálvölgyi János legalább néhány fotót küldjön magáról, amit felhasználhatnának a reklámkampányban, de a művész hajthatatlannak bizonyult, pedig ezért is leakaszthatott volna 15-20 millió forintot. A beruházó azért ragaszkodott az utolsó pillanatig minden áron a színészhez, mert a lakópark terveit az egyik hamarosan kezdődő szakmai kiállításon mutatják be, és túl kevésnek találták az időt arra, hogy új arcot keressenek.

Háromórás munka, móka, matrica

Nem sokat kellett volna tennie Gálvölgyinek a 30 millió forintért, melyet egy új lakás formájában kapott volna kézhez. Havonta mindössze 3 órán át kellett volna a Hermina Bau Kft rendelkezésére állnia, de csak ha nem ütközik az időbeosztásába.

Gálvölgyi mosolygott volna a lakóparkot hirdető óriásplakátokon és szerepelt volna a reklámfilmekben. Ezeket a feladatokat nem ruházhatta volna át másra, hiszen ez a szerződéstervezet szerint "a színművész kivételes képességei és több évtizedes, kimagasló művészi teljesítményével elért sikerei" miatt csak Gálvölgyi János teljesítheti ezeket a feladatokat.

A 30 millió forintért a beruházó megvásárolta volna a színész autójának felületét is: a motorháztető és a jármű hátulja hirdette volna a cég emblémáját. Sőt a szerződésben olyan kitétel is olvasható, miszerint a színűvész "köteles valamennyi Heti hetes valamint a Gálvölgyi Show című televíziós showműsorban az általa megválasztott módon az adott műsor jellegének megfelelő formában a Hermina Happy Land beruházásra, valamint a Hermina Bau Kft-re - azok népszerűsítése céljából - utalni".

Akit Gálvölgyi kikosarazott

Nem tudni, hogy ez verte-e ki a biztosítékot Gálvölgyi Jánosnál, merthogy az RTL-nek is lett volna nyilván néhány szava a műsorában elhelyezett bújtatott reklámhoz, de az is lehet, belebotlott az interneten a beruházó cég korábbi hirdetéseibe, amelyek elnyerték a legrosszabb reklámszlogen nevű nem hivatalos díjat.