A sztárok azt hangoztatják, elegük van Hollywoodból, és a filmezés helyett nekiálltak gyerekruhákkal foglalkozni. A Madonna- vagy Jackie Chan-címkés ruhákért a szülők bármennyit kifizetnek, nem gondolva arra, hogy a gyerek két hónap alatt kinövi.
Madonnától Jane Seymourig új szerepet találtak a hollywoodi sztárok a közönség érdeklődésének ébren tartására: gyermekdivatot terveznek. Az első, aki elindult ezen az úton, az úttörő hajlamairól ismert Madonna volt. Két és tíz év közötti gyerekeknek kreál ruhákat és ihletet saját meséskönyveiből, az Angol rózsák címen megjelenő sorozatból vesz. Bőrdzseki, a könyveik képeit másoló, gyöngyből formált díszítéses topok, hímzett farmer. Ezenkívül cipő, esőkabát, ernyő-kollekció is dicséri találékonyságát - írja a Rómában megjelenő La Repubblica.

Szeretet vagy üzlet?

Magasabb árfekvésű holmikkal konkurál vele Jane Seymour, hat gyermek anyja. A ruhák vonalai nagyon romantikusak, ő is saját könyvsorozatából, az Ez, az-ból vesz inspirációt. Minapi nyilatkozata szerint elege van Hollywoodból, és olyan karrierre pályázik, amely mellett több ideje marad családjára.

Céline Dion, aki 2001 óta szintén anya, egy divatcéggel írt alá szerződést, amelynek alapján jövő nyárig tervez ruhákat és cipőket kiskorúaknak.

A 2-14 év közötti fiúkra, akik a szakemberek tapasztalatai szerint szeszélyesebbek a hasonló korú lányoknál, Jackie Chan gondolt. Hollywood egyik legjobban fizetett sztárja, odaadó apa, nemrég dobta piacra a "KC Line"-t. "Saját történetemre, a Hongkong gettóiban nevelkedett szegény, analfabéta gyerekre gondoltam közben" - árulta el.

Az új hobby láza megfertőzte Beyoncé Knowlest, aki junior-kollekciót tervezett anyjával, Tinával. Jennifer Lopez a "Klo-kids"-szel veti bele magát a versenybe és a hírek szerint Julia Roberts, aki januárban fog ikreket szülni, szintén benevez egy 12 éven aluliakra szabott készruha-kollekcióval.

Azonnal megveszik

"Precendens nélküli jelenség ez - hangoztatta Tracy Mitchell, a Children,s Business című lap igazgatónője -, a hírességek manapság sokkal több gyereket hoznak világra, mint elődeik. A divat és híresség közötti kapcsolat mágikus hatású. Szép vagy csúnya, ha egy ruha Jennifer Lopez vagy Madonna márkáját viseli, a szülők rohannak megvásárolni."