Gáspár április óta húzódó autóvásárlási szándékáról elsőként a Velvet értesült. Pisze névre hallgató feljelentőnk annakidején arról tájékoztatott minket, hogy szem- és fültanúja volt egy beszélgetésnek, amiben a az énekes arról gondolkodott hangosan, hogy Lamborghinit, vagy Ferrarit vegyen-e Frankfurtban. Gáspár - miután felolvastuk neki a tételmondatokat - akkor így reagált minderre: "Nem igaz, bárcsak erről gondolkodhatnék. Egész héten forgattunk, nem is voltunk Budapesten. Azt üzenem a feljelentőnek, boldog lennék, ha ezen kellene gondolkodnom."
Második csapás
Mikor újabb feljelentés érkezett Gáspár Győző autójáról, azonnal tárcsáztuk az énekest. "A mai napon a déli órákban a salgótarjáni főutcában egy Ferrari zúgására lettem figyelmes, és velem együtt a fél város is" - olvastuk neki ezúttal, de a tulajdonost firtató kérdésünkre ismét kitérő választ kaptunk a Művész Úrtól. Eszerint valóban a házuk előtt parkolt négy napig a luxusautó, de ez nem azt jelenti, hogy az ő birtokában lenne. "Olaszországból érkeztek barátaim a négynapos ünnepre, övék a kocsi, de ehhez senkinek semmi köze." Majd hozzátette, hogy ő egy Peugeot 307-essel jár és nem is áll szándékában azt lecserélni.
Az elsőre is érdekesen hangzó történet azonban tovább gyűrűzött. Egy újabb feljelentés újabb kérdéseket szült. "A mai napon (május 7-én) 10:40-kor a Nagykörúton Győzike a kölcsön tűzpiros Ferrarival araszolt déli irányban a dugóban. Az autón eléggé elítélhető módon elöl nincs rendszám, hátul pedig, ha jól láttam, magyar rendszám volt, ami nem támasztja alá a kölcsönadós storyt." Góré írása bennünk is felébresztette a szunnyadó kételyeket.
Így ismét Gáspárhoz fordultunk, akiből a kérdés hallatán eltűnt a közléskényszer. Két mondatban válaszolt, majd letette a telefont: "Azért van magyar rendszáma, mert a tulajdonosok kifizették a regisztrációját a kocsinak. Én meg villogok vele, mert miért ne villognék? Ennyi!"
Regisztrációs adó - de minek?
Utánanéztünk: egy maximum három éves Ferrari - aminek a motorja több mint 3000 köbcentis, a környezetvédelmi besorolása alapján 6 és 8 közé esik, és magyar rendszámért sír a kasznija -, gazdájának 3,5 millió forinttól 4 millió forintig terjedő összegbe fájhat. Ezután még vizsgáztatni és forgalomba helyeztetni is kell, aminek az ára csak aprópénz az előző tételhez képest. Hogy Gáspár barátainak miért éri meg magyarosítani a verdát, egyelőre érthetetlen.